Γυμνοί διαμαρτυρόμενοι, 15 καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, στη Γαλλία, διαμαρτυρήθηκαν για την απαξίωση και την ...απογύμνωση της δημόσιας εκπαίδευσης
Αν το σχολείο είναι γυμνό στην ... Γαλλία, φανταστείτε στην Ελλάδα!!!
Λατινικά, αρχαία ελληνικά. Νεκρές γλώσσες -και θαμμένες ( Κα. Χ, καθηγήτρια Κλασικής Φιλολογίας).
'Ολα χάνονται, τίποτα δεν δημιουργείται, όλα υποβαθμίζονται (Κ. Χ, καθηγητής Φυσικής).
Κάλυτερα μία τάξη καλοφτιαγμένη από μία τάξη παραγεμισμένη (Κ. Χ, καθηγητής Σύγχρονης Λογοτεχνίας).
Συνάρτηση της εκπαίδευσης φθίνουσα (Κα. Χ, καθηγήτρια Μαθηματικών).
Κοινωνικές συγκρούσεις, πρακτικές ασκήσεις (Κ. Χ, καθηγητής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Το σχολείο ξεθωριάζει (Κα. Χ, καθηγήτρια πλαστικών τεχνών).
Επισφαλής ισορροπία και στρές (Κοι. Χ, καθηγητές Φυσικής Αγωγής).
Το τέλος της Ιστορίας ; (Κα. Χ, καθηγήτρια Ιστορίας-Γεωγραφίας).
Shakespeare...to pire (Kα. Χ, καθηγήτρια Αγγλικών).
Η Πριγκίπισσα της Κλέβης γυμνή (Κα. Χ, καθηγήτρια Σύγχρονης Λογοτεχνίας).
Τεχνολογικές κατευθύνσεις, φθινοπωρινές εκπτώσεις, ξεπούλημα (Κ. Χ, καθηγητής Εφαρμοσμένης Φυσικής).
Να κάνουμε Οικονομία, όχι οικονομίες (Κ. Χ, καθηγητής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών).
Το παράδειγμα των αθλητών, των ανέργων και πολλών άλλων γυμνών διαμαρτυρομένων, ακολούθησαν στη Γαλλία 15 καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή πάνω στην απαξίωση και την ...απογύμνωση της δημόσιας εκπαίδευσης. Στο Μανιφέστο που κυκλοφόρησαν, καταγγέλουν ότι οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία κρύβουν μία κοντόφθαλμη λογιστική και τεχνοκρατική λογική που δυναμιτίζει τις βάσεις της δημοκρατικής εκπαίδευσης. "Δηλώνουμε ότι σήμερα το σχολείο είναι γυμνό, όχι μόνο γιατί του στερούν τα οικονομικά μέσα, αλλά κυρίως γιατί έχει χάσει βαθμηδόν το νοημά το, καθώς και το ανθρωπιστικό του ιδεώδες, που από την εποχή των Ελλήνων του έδωσε το όνομα του "σχολείου".
Λατινικά, αρχαία ελληνικά. Νεκρές γλώσσες -και θαμμένες ( Κα. Χ, καθηγήτρια Κλασικής Φιλολογίας).
'Ολα χάνονται, τίποτα δεν δημιουργείται, όλα υποβαθμίζονται (Κ. Χ, καθηγητής Φυσικής).
Κάλυτερα μία τάξη καλοφτιαγμένη από μία τάξη παραγεμισμένη (Κ. Χ, καθηγητής Σύγχρονης Λογοτεχνίας).
Συνάρτηση της εκπαίδευσης φθίνουσα (Κα. Χ, καθηγήτρια Μαθηματικών).
Κοινωνικές συγκρούσεις, πρακτικές ασκήσεις (Κ. Χ, καθηγητής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Το σχολείο ξεθωριάζει (Κα. Χ, καθηγήτρια πλαστικών τεχνών).
Επισφαλής ισορροπία και στρές (Κοι. Χ, καθηγητές Φυσικής Αγωγής).
Το τέλος της Ιστορίας ; (Κα. Χ, καθηγήτρια Ιστορίας-Γεωγραφίας).
Shakespeare...to pire (Kα. Χ, καθηγήτρια Αγγλικών).
Η Πριγκίπισσα της Κλέβης γυμνή (Κα. Χ, καθηγήτρια Σύγχρονης Λογοτεχνίας).
Τεχνολογικές κατευθύνσεις, φθινοπωρινές εκπτώσεις, ξεπούλημα (Κ. Χ, καθηγητής Εφαρμοσμένης Φυσικής).
Να κάνουμε Οικονομία, όχι οικονομίες (Κ. Χ, καθηγητής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών).