Το Μεξικό η εγχώρια παραγωγή κρασιού αυξήθηκε κατά τα τελευταία έτη. Παρ 'όλα αυτά, γνωρίζουμε για τους Μεξικάνους καταναλωτές, ότι είναι παθιασμένοι, αλλά γνωρίζουμε πολύ λίγα για τους εγχώριους παραγωγούς.
Συνήθως οι πρώτοι στρέφονται σε εισαγόμενα κρασιά, με καλή φήμη, όπως γαλλικά ή τα ισπανικά κρασιά. Πράγματι, σύμφωνα με το μεξικάνικο αμπελουργικό Συμβούλιο ,το 65% της κατανάλωσης της χώρας προέρχεται από εισαγόμενα κρασιά. Αλλά η τάση είναι πτωτική και οι εισαγωγείς ανησυχούν για την αύξηση της εγχώριας παραγωγής. Σύμφωνα με τις αρχές, 3.600 εκτάρια που χρησιμοποιούνται σήμερα για την παραγωγή κρασιού και ο αριθμός αυτός αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2020 και να τριπλασιαστεί σε δέκα χρόνια. Η κύρια περιοχή καλλιέργειας είναι η περιοχή των "Baja California Sur " (βόρεια του Μεξικού), η οποία συγκεντρώνει το 75% της εγχώριας παραγωγής, με πωλήσεις που αντιστοιχούν σε περίπου 42 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αύξηση της παραγωγής σύρεται από την κατανάλωση, με την άφιξη της νέας γενιάς (μεταξύ 20 και 30 ετών), πέραν των τακτικών χρηστών. Όσον αφορά τιε γεύσεις, το κόκκινο κρασί κυριαρχεί, προτιμάται από το 65% των καταναλωτών. Παρά το γεγονός ότι το κρασί είναι μόνο το 5% της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, η μεξικανική αγορά επεκτείνεται και έχει πραγματικές δυνατότητες.
Συνήθως οι πρώτοι στρέφονται σε εισαγόμενα κρασιά, με καλή φήμη, όπως γαλλικά ή τα ισπανικά κρασιά. Πράγματι, σύμφωνα με το μεξικάνικο αμπελουργικό Συμβούλιο ,το 65% της κατανάλωσης της χώρας προέρχεται από εισαγόμενα κρασιά. Αλλά η τάση είναι πτωτική και οι εισαγωγείς ανησυχούν για την αύξηση της εγχώριας παραγωγής. Σύμφωνα με τις αρχές, 3.600 εκτάρια που χρησιμοποιούνται σήμερα για την παραγωγή κρασιού και ο αριθμός αυτός αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2020 και να τριπλασιαστεί σε δέκα χρόνια. Η κύρια περιοχή καλλιέργειας είναι η περιοχή των "Baja California Sur " (βόρεια του Μεξικού), η οποία συγκεντρώνει το 75% της εγχώριας παραγωγής, με πωλήσεις που αντιστοιχούν σε περίπου 42 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αύξηση της παραγωγής σύρεται από την κατανάλωση, με την άφιξη της νέας γενιάς (μεταξύ 20 και 30 ετών), πέραν των τακτικών χρηστών. Όσον αφορά τιε γεύσεις, το κόκκινο κρασί κυριαρχεί, προτιμάται από το 65% των καταναλωτών. Παρά το γεγονός ότι το κρασί είναι μόνο το 5% της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, η μεξικανική αγορά επεκτείνεται και έχει πραγματικές δυνατότητες.
keosoe.gr