Δημοσιεύτηκε πριν από λίγα λεπτά, η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, βάσει της οποίας Υπουργοί μπορούν να βάλουν «λουκέτο» σε εποπτευόμενους Οργανισμούς από το Υπουργείο τους, επιταχύνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο, τη διαδικασία συγχώνευσης-κατάργησης Φορέων του Δημοσίου και κατά συνέπεια τις απαιτούμενες απολύσεις από το Δημόσιο, έως το τέλος του μήνα.
Με την Πράξη αυτή, εντείνονται οι φήμες περί «λουκέτου» στην ΕΡΤ, γεγονός που βρίσκει «κάθετα» αντίθετους τους έτερους Κυβερνητικούς εταίρους της τρικομματικής Συγκυβέρνησης, ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ΔΗΜ.ΑΡ.
Μάλιστα, σήμερα το πρωί, για το θέμα, η ΔΗΜ.ΑΡ. εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Δεν νοείται σύγχρονη χώρα και δη ευρωπαϊκή η οποία -έστω και για μία ώρα- να μη διαθέτει Δημόσια Τηλεόραση.
Η Δημοκρατική Αριστερά διαφωνεί ριζικά και είναι αντίθετη με την αναστολή της λειτουργίας της ΕΡΤ και επαναλειτουργίας της μετά από «κάποιο» χρονικό διάστημα.
Τα γνωστά προβλήματα της ΕΡΤ είναι αποτέλεσμα των πολιτικών που ακολουθήθηκαν δεκαετίες τώρα και δεν έχουν καμία σχέση με το μνημόνιο και τις δανειακές συμβάσεις της χώρας.
Η ενδεχόμενη αναστολή λειτουργίας της ΕΡΤ υποδηλώνει με το χειρότερο τρόπο τη μετάθεση, αλλά και την επικρότηση τελικώς της αδυναμίας και των αντιστάσεων που συνεχίζουν να υπάρχουν απέναντι στις μεταρρυθμίσεις.
Είναι σαφές ότι είναι αναγκαίος ο εξορθολογισμός και η αναδιοργάνωση της ΕΡΤ. Εξορθολογισμός, ο οποίος όμως δεν είναι δυνατόν να επιχειρείται πρόχειρα και χωρίς κανένα σχέδιο.
Το ίδιο αναγκαία είναι και η ριζική αποκοπή της Δημόσιας Τηλεόρασης από τις εκάστοτε κυβερνητικές επιθυμίες και σκοπιμότητες, τα ποικίλα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, καθώς και από τις πελατειακές σχέσεις παντός τύπου.
Όσον αφορά τον εξορθολογισμό και την αναδιοργάνωση της ΕΡΤ, η Δημοκρατική Αριστερά ζητά την άμεση συγκρότηση επιτροπής κοινής αποδοχής από εμπειρογνώμονες και πρόσωπα κύρους με στόχο εντός τριών μηνών να υποβάλλει στο Κοινοβούλιο επιχειρησιακό σχέδιο για μια σύγχρονη Δημόσια Τηλεόραση.
Στο ενδιάμεσο διάστημα η ΕΡΤ δεν μπορεί παρά να λειτουργεί.»
Αναφερόμενο στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«1. Μια κυβέρνηση τρικομματικής συνεργασίας δεν μπορεί να λειτουργεί με μονομερείς ενέργειες και τετελεσμένα. Η ύπαρξη της κυβέρνησης αυτής είναι εθνική ανάγκη. Αυτή μπορεί να υπηρετηθεί μόνο με ολοκληρωμένο προγραμματικό πλαίσιο και σαφείς κανόνες λειτουργίας της κυβέρνησης και της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Μείζονος σημασίας θέματα πρέπει έγκαιρα να συζητούνται και να αποφασίζονται στο επίπεδο των αρχηγών των τριών κομμάτων.
2. Η μεταρρύθμιση στο κράτος και ιδίως στη δημόσια διοίκηση δεν πρέπει να οδηγηθεί σε αδιέξοδο. Παρότι έχει συμφωνηθεί, εδώ και εβδομάδες, συγκεκριμένο πλαίσιο ενεργειών μεταξύ των τριών αρχηγών, αυτό δεν έχει εφαρμοστεί. Το αποτέλεσμα είναι να μην έχει επιτευχθεί μείωση του προσωπικού κατά 2.000 άτομα σε πρώτη φάση κι έτσι η χώρα, πράγματι τελεί υπό την πίεση της καταβολής της δόσης. Τέτοιες πιέσεις έχουμε ζήσει πολλές φορές στο πρόσφατο παρελθόν και βρήκαμε λύση. Πρέπει η χώρα να είναι διεθνώς αξιόπιστη, αλλά αυτό πρέπει να γίνεται κατά τρόπο δίκαιο, διαφανή, αξιοκρατικό και αποτελεσματικό.
3. Η ΕΡΤ πρέπει να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο, ευρωπαϊκό, δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, με ριζικές αλλαγές στη δομή της και αξιολόγηση του προσωπικού της. Ζητούμε συνεπώς να παρουσιαστεί και να εφαρμοστεί το ταχύτερο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, με σεβασμό στους πολίτες που καταβάλλουν το ανταποδοτικό τέλος, το οποίο έτσι μπορεί να μειωθεί. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει ξαφνικά, απροετοίμαστα, με άμεση διακοπή της λειτουργίας της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και απόλυση όλου του προσωπικού της, χωρίς καμία αξιολόγηση, επειδή οι 2.000 θέσεις δεν έγινε εφικτό να βρεθούν εγκαίρως, με σοβαρές διαδικασίες, στη δημόσια διοίκηση. Κινήσεις επί δικαίων και αδίκων δεν αποδίδουν.»
Η ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Τροποποίηση των διατάξεων του άρθρου 14Β του ν. 3429/2005.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Έχοντας υπόψη: 1. Την παράγραφο 1 του άρθρου 44 του Συντάγματος. 2. Την έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης για την αντιμετώπιση του κατεπείγοντος θέματος της εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 14Β του ν. 3429/2005 που αφορά την εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4046/2012 και του ν. 4093/2012, που αποτελούν προαπαιτούμενες ενέργειες στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016. 3. Τη σχετική πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 14Β του ν. 3429/2005 (Α΄ 314) αντικαθίσταται με δύο νέα εδάφια ως εξής: «2. Με την απόφαση της προηγούμενης παραγράφου α) σε περίπτωση κατάργησης του φορέα, όπως και τυχόν θυγατρικών του, καθορίζεται η διακοπή της λειτουργίας του καθώς και των τυχόν θυγατρικών του, ως και ο χρόνος αυτής, η τύχη της περιουσίας του καταργούμενου νομικού προσώπου, όπως και των τυχόν θυγατρικών του, ρυθμίζονται όλα τα θέματα της διαδοχής των δικαιωμάτων και υποχρεώσεών τους, όπως και η τύχη των εκκρεμών δικών, της αυτοδίκαιης λύσης των πάσης φύσεως εργασιακών σχέσεων και των συμβάσεων έργου, της αυτοδίκαιης λήξης όλων των αποσπάσεων προσωπικού καθώς και κάθε σχετικό με αυτά θέμα, της αυτοδίκαιης λήξης της θητείας των οργάνων διοίκησης, των διαδικασιών και οργάνων που απαιτούνται για τη διαδοχή καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια, β) σε περίπτωση συγχώνευσης του φορέα, καθορίζεται η διακοπή της λειτουργίας και η τύχη της περιουσίας του συγχωνευόμενου προσώπου, ρυθμίζονται τα θέματα των δικαιωμάτων και υποχρεώσεών του, της ρύθμισης των θεμάτων των εργασιακών σχέσεων και κάθε σχετικό με αυτήν θέμα, της αυτοδίκαιης λήξης της θητείας των οργάνων διοίκησης, των διαδικασιών και οργάνων για τη συγχώνευση, το καταστατικό ή ο οργανισμός που το διέπει και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και του κατά περίπτωση εποπτεύοντος τον καταργούμενο ή συγχωνευόμενο φορέα, καθορίζονται τα θέματα που αφορούν την διαφύλαξη της περιουσίας των καταργούμενων ή συγχωνευόμενων φορέων, οι σχετικές διαδικασίες και όργανα και κάθε άλλο σχετικό θέμα.»
Άρθρο 2
Η ισχύς της παρούσας, η οποία θα κυρωθεί νομοθετικά κατά το άρθρο 44 παράγραφος 1 του Συντάγματος, αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 10 Ιουνίου 2013
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ. ΣΑΜΑΡΑΣ
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ, ΠΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ, ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ, ΜΑΡΙΟΣ ΣΑΛΜΑΣ, ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
http://www.epoli.gr/
Με την Πράξη αυτή, εντείνονται οι φήμες περί «λουκέτου» στην ΕΡΤ, γεγονός που βρίσκει «κάθετα» αντίθετους τους έτερους Κυβερνητικούς εταίρους της τρικομματικής Συγκυβέρνησης, ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ΔΗΜ.ΑΡ.
Μάλιστα, σήμερα το πρωί, για το θέμα, η ΔΗΜ.ΑΡ. εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Δεν νοείται σύγχρονη χώρα και δη ευρωπαϊκή η οποία -έστω και για μία ώρα- να μη διαθέτει Δημόσια Τηλεόραση.
Η Δημοκρατική Αριστερά διαφωνεί ριζικά και είναι αντίθετη με την αναστολή της λειτουργίας της ΕΡΤ και επαναλειτουργίας της μετά από «κάποιο» χρονικό διάστημα.
Τα γνωστά προβλήματα της ΕΡΤ είναι αποτέλεσμα των πολιτικών που ακολουθήθηκαν δεκαετίες τώρα και δεν έχουν καμία σχέση με το μνημόνιο και τις δανειακές συμβάσεις της χώρας.
Η ενδεχόμενη αναστολή λειτουργίας της ΕΡΤ υποδηλώνει με το χειρότερο τρόπο τη μετάθεση, αλλά και την επικρότηση τελικώς της αδυναμίας και των αντιστάσεων που συνεχίζουν να υπάρχουν απέναντι στις μεταρρυθμίσεις.
Είναι σαφές ότι είναι αναγκαίος ο εξορθολογισμός και η αναδιοργάνωση της ΕΡΤ. Εξορθολογισμός, ο οποίος όμως δεν είναι δυνατόν να επιχειρείται πρόχειρα και χωρίς κανένα σχέδιο.
Το ίδιο αναγκαία είναι και η ριζική αποκοπή της Δημόσιας Τηλεόρασης από τις εκάστοτε κυβερνητικές επιθυμίες και σκοπιμότητες, τα ποικίλα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, καθώς και από τις πελατειακές σχέσεις παντός τύπου.
Όσον αφορά τον εξορθολογισμό και την αναδιοργάνωση της ΕΡΤ, η Δημοκρατική Αριστερά ζητά την άμεση συγκρότηση επιτροπής κοινής αποδοχής από εμπειρογνώμονες και πρόσωπα κύρους με στόχο εντός τριών μηνών να υποβάλλει στο Κοινοβούλιο επιχειρησιακό σχέδιο για μια σύγχρονη Δημόσια Τηλεόραση.
Στο ενδιάμεσο διάστημα η ΕΡΤ δεν μπορεί παρά να λειτουργεί.»
Αναφερόμενο στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«1. Μια κυβέρνηση τρικομματικής συνεργασίας δεν μπορεί να λειτουργεί με μονομερείς ενέργειες και τετελεσμένα. Η ύπαρξη της κυβέρνησης αυτής είναι εθνική ανάγκη. Αυτή μπορεί να υπηρετηθεί μόνο με ολοκληρωμένο προγραμματικό πλαίσιο και σαφείς κανόνες λειτουργίας της κυβέρνησης και της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Μείζονος σημασίας θέματα πρέπει έγκαιρα να συζητούνται και να αποφασίζονται στο επίπεδο των αρχηγών των τριών κομμάτων.
2. Η μεταρρύθμιση στο κράτος και ιδίως στη δημόσια διοίκηση δεν πρέπει να οδηγηθεί σε αδιέξοδο. Παρότι έχει συμφωνηθεί, εδώ και εβδομάδες, συγκεκριμένο πλαίσιο ενεργειών μεταξύ των τριών αρχηγών, αυτό δεν έχει εφαρμοστεί. Το αποτέλεσμα είναι να μην έχει επιτευχθεί μείωση του προσωπικού κατά 2.000 άτομα σε πρώτη φάση κι έτσι η χώρα, πράγματι τελεί υπό την πίεση της καταβολής της δόσης. Τέτοιες πιέσεις έχουμε ζήσει πολλές φορές στο πρόσφατο παρελθόν και βρήκαμε λύση. Πρέπει η χώρα να είναι διεθνώς αξιόπιστη, αλλά αυτό πρέπει να γίνεται κατά τρόπο δίκαιο, διαφανή, αξιοκρατικό και αποτελεσματικό.
3. Η ΕΡΤ πρέπει να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο, ευρωπαϊκό, δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, με ριζικές αλλαγές στη δομή της και αξιολόγηση του προσωπικού της. Ζητούμε συνεπώς να παρουσιαστεί και να εφαρμοστεί το ταχύτερο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, με σεβασμό στους πολίτες που καταβάλλουν το ανταποδοτικό τέλος, το οποίο έτσι μπορεί να μειωθεί. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει ξαφνικά, απροετοίμαστα, με άμεση διακοπή της λειτουργίας της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και απόλυση όλου του προσωπικού της, χωρίς καμία αξιολόγηση, επειδή οι 2.000 θέσεις δεν έγινε εφικτό να βρεθούν εγκαίρως, με σοβαρές διαδικασίες, στη δημόσια διοίκηση. Κινήσεις επί δικαίων και αδίκων δεν αποδίδουν.»
Η ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Τροποποίηση των διατάξεων του άρθρου 14Β του ν. 3429/2005.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Έχοντας υπόψη: 1. Την παράγραφο 1 του άρθρου 44 του Συντάγματος. 2. Την έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης για την αντιμετώπιση του κατεπείγοντος θέματος της εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 14Β του ν. 3429/2005 που αφορά την εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4046/2012 και του ν. 4093/2012, που αποτελούν προαπαιτούμενες ενέργειες στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016. 3. Τη σχετική πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 14Β του ν. 3429/2005 (Α΄ 314) αντικαθίσταται με δύο νέα εδάφια ως εξής: «2. Με την απόφαση της προηγούμενης παραγράφου α) σε περίπτωση κατάργησης του φορέα, όπως και τυχόν θυγατρικών του, καθορίζεται η διακοπή της λειτουργίας του καθώς και των τυχόν θυγατρικών του, ως και ο χρόνος αυτής, η τύχη της περιουσίας του καταργούμενου νομικού προσώπου, όπως και των τυχόν θυγατρικών του, ρυθμίζονται όλα τα θέματα της διαδοχής των δικαιωμάτων και υποχρεώσεών τους, όπως και η τύχη των εκκρεμών δικών, της αυτοδίκαιης λύσης των πάσης φύσεως εργασιακών σχέσεων και των συμβάσεων έργου, της αυτοδίκαιης λήξης όλων των αποσπάσεων προσωπικού καθώς και κάθε σχετικό με αυτά θέμα, της αυτοδίκαιης λήξης της θητείας των οργάνων διοίκησης, των διαδικασιών και οργάνων που απαιτούνται για τη διαδοχή καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια, β) σε περίπτωση συγχώνευσης του φορέα, καθορίζεται η διακοπή της λειτουργίας και η τύχη της περιουσίας του συγχωνευόμενου προσώπου, ρυθμίζονται τα θέματα των δικαιωμάτων και υποχρεώσεών του, της ρύθμισης των θεμάτων των εργασιακών σχέσεων και κάθε σχετικό με αυτήν θέμα, της αυτοδίκαιης λήξης της θητείας των οργάνων διοίκησης, των διαδικασιών και οργάνων για τη συγχώνευση, το καταστατικό ή ο οργανισμός που το διέπει και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και του κατά περίπτωση εποπτεύοντος τον καταργούμενο ή συγχωνευόμενο φορέα, καθορίζονται τα θέματα που αφορούν την διαφύλαξη της περιουσίας των καταργούμενων ή συγχωνευόμενων φορέων, οι σχετικές διαδικασίες και όργανα και κάθε άλλο σχετικό θέμα.»
Άρθρο 2
Η ισχύς της παρούσας, η οποία θα κυρωθεί νομοθετικά κατά το άρθρο 44 παράγραφος 1 του Συντάγματος, αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 10 Ιουνίου 2013
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ. ΣΑΜΑΡΑΣ
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ, ΠΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ, ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ, ΜΑΡΙΟΣ ΣΑΛΜΑΣ, ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
http://www.epoli.gr/