Ανάκληση Αντιδημάρχων λόγω παραίτησης και ορισμός νέων στο Δήμο Δομοκού

Ανάκληση Αντιδημάρχων λόγω παραίτησης και ορισμός νέων στο Δήμο Δομοκού. Δείτε τη σχετική απόφαση του Δημάρχου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                       Δομοκός  27 Ιουνίου 2013
ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ                                                     Αριθ. Πρωτ.:  11897 
                                                          
ΑΠΟΦΑΣΗ   αρ.57
Θέμα: «Ανάκληση Αντιδημάρχων λόγω παραίτησης και ορισμός νέων»
Ο Δήμαρχος Δομοκού
 Έχοντας υπόψη

1.-  Το άρθρο  1 παρ. 46 περίπτωση.3  «Σύσταση Δήμων» και άρθρο 2 «Συγκρότηση Δήμων» του Ν.3852/2010 « Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης & Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ.87 Α). σύμφωνα με τα οποία ο Δήμος Δομοκού έχει  τρεις (3 ) Δημοτικές Ενότητες:  α. Δομοκού β. Θεσσαλιώτιδος και γ. Ξυνιάδος,
2.-  Τα άρθρα 58 «Αρμοδιότητες Δημάρχου» και 59 «Αντιδήμαρχοι» και 282 παρ.16 «Γενικές Μεταβατικές διατάξεις» του Ν.3852/2010 « Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης & Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ.87 Α).
3.- Την αριθ: 27/29-11-2010  πράξη του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Λαμίας, με την οποία επικυρώθηκαν τα αποτελέσματα των εκλογών της 7ης  και 14ης Νοεμβρίου 2010 για το Δήμο Δομοκού.
4.- Το αριθμ. 630/Β/20-3-2013 ΦΕΚ «Τροποποίηση της απόφασης με αριθμό 11247/28-12-2012 (ΦΕΚ.3465/Β΄/28-12-12)  - Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού – Κατοικιών 2011 που αφορούν στον De Fackto Πληθυσμό της Χώρας» σύμφωνα με το οποίο ο συνολικός πληθυσμός του Δήμου Δομοκού ανέρχεται σε 12.105 κατοίκους.
5.- Το αριθ.:  48132/18-12-2012 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών περί «Εκλογή μελών συλλογικών οργάνων των Δήμων και Περιφερειών για το χρονικό διάστημα 1/1/2013 μέχρι 31/8/2014. 
6.- Την αριθ: ΥΠ.ΕΣ.Α.ΗΔ εγκ.41/71351/14.12.2010 «Ορκωμοσία των αιρετών των Δήμων, εγκατάσταση των νέων αρχών και εκλογή μελών των συλλογικών οργάνων των Δήμων και των μονομελών οργάνων διοίκησης των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων και ορισμός Αντιδημάρχων (Δημοτική Περίοδος: 1η Ιανουαρίου 2011- 31η Αυγούστου 2014)» 
7.- Την Αριθ.: 2η / 73/3-1-2011 προηγούμενη απόφασή μου περί «Ορισμός Αντιδημάρχων». 
8.- Την Αριθ.: 13η / 634/20-1-2011 προηγούμενη απόφασή μου περί «Εξουσιοδότηση υπογραφών» 
9.- Τις Αριθ: α) 69η /13756/14-7-2011 (ΑΔΑ:4ΑΣ0Ω9Α-Τ3Λ)  β) 24η/6559/27-3-2012 (ΑΔΑ:Β4ΒΟΩ9Α-3ΚΖ) και γ)113η /22624/31-12-2012 (ΑΔΑ:Β4ΜΥΩ9Α-ΕΔΓ) προηγούμενες αποφάσεις  μου περί «Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Δομοκού » σύμφωνα με την οποία Αντιδήμαρχοι του Δήμου Δομοκού με θητεία από 1/1/2013 ως 31/8/2014 ορίστηκαν οι κ.κ Δημοτικοί Σύμβουλοι της Πλειοψηφίας: 1ος Γκούβας Γεώργιος του Βασιλείου, 2ος Γραμματίκας Κων/νος του Σεραφείμ, 3ος Ματσαδές Σπυρίδωνας του Στυλιανού και 4ος Δημούδης Δήμος του Θεοδώρου.
10.- Την Αριθ: 7η/481/16-1-2013 (ΑΔΑ: ΒΕΦ8Ω9Α-2Ν2) προηγούμενη απόφασή μου περί «Ορισμός των Έμμισθων Αντιδημάρχων του  Δήμου Δομοκού »
11.- Την παρ. 1 του άρθρου 92 του ν.3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.3.ε. και στ’ του άρθρου 3 του Ν.4051/12 (ΦΕΚ.40/29-2-12) «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν.4046/2012»  σύμφωνα με την οποία: σε δήμους με αριθμό αντιδημάρχων έως τέσσερις (4) δικαιούνται αντιμισθίας οι δυο (2).
12.- Την περίπτωση ΙΙΙ «Ζητήματα αποζημίωσης αιρετών της παρ.1 του άρθρου 93 του ν.3852/10» της αριθ. οικ.532/7-1-2013 εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών περί «Ενημέρωση επί των διατάξεων της από 31/12/2012 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ.Α’256/31-12-2012)» 
13.-   Τις από 27/6/2013 παραιτήσεις των ορισμένων με την παραπάνω απόφασή μου Αντιδημάρχων κ.κ 1ος Γκούβας Γεώργιος του Βασιλείου, 2ος Γραμματίκας Κων/νος του Σεραφείμ, 3ος Ματσαδές Σπυρίδωνας του Στυλιανού και 4ος Δημούδης Δήμος του Θεοδώρου 
14.-   Τους λόγους που επικαλούνται στις παραιτήσεις τους και τις ανάγκες λειτουργίας του Δήμου Δομοκού. 

       Α  Π  Ο  Φ  Α   Σ   Ι   Ζ  Ο  Υ  Μ  Ε

α’. Κάνουμε δεκτούς τους λόγους και αποδεχόμαστε τις παραιτήσεις των 1ου ,2ου , 3ου Αντιδημάρχων κ.κ: Γκούβα Γεώργιου του Βασιλείου, Γραμματίκα Κων/νου του Σεραφείμ, Ματσαδέ Σπυρίδωνα του Στυλιανού.

β’. Για εξαιρετικά λειτουργικούς λόγους, δεν κάνουμε δεκτή και δεν αποδεχόμαστε προσωρινά, την παραίτηση του 4ου Αντιδημάρχου κου. Δημούδη Δήμου του Θεοδώρου. 
     
γ’. Διατηρούμε «μερικώς» την αριθ. 113η /22624/31-12-2012 (ΑΔΑ:Β4ΜΥΩ9Α-ΕΔΓ) περί «Ορισμός Αντιδημάρχων» προηγούμενη σχετική απόφασή μας και συγκεκριμένα διατηρούμε ότι αφορά στον ορισθέντα με την ανωτέρω προηγούμενη απόφασή μας: 4ο Αντιδήμαρχο κο. Δημούδη Δήμο του Θεοδώρου,ο οποίος παραμένει και συνεχίζει να ασκεί τα καθήκοντα και τις «καθ’ ύλην»  και «κατά τόπον» αρμοδιότητες που του μεταβιβάστηκαν. 

δ’. Ορίζουμε νέους Αντιδημάρχους από 1/7/2013 και για το υπόλοιπο της Δημοτικής Θητείας ήτοι έως 31/8/2014 στη θέση τω Αντιδημάρχων που αποδεχθήκαμε τη παραίτηση,τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης της Πλειοψηφίας:

1ο . Τον Δημοτικό Σύμβουλο κο.Καρκάνη Αθανάσιο του Κων/νου.
2ο . Τον Δημοτικό Σύμβουλο κο.Παπαδημητρίου Ευάγγελο του Ιωάννη.
3ο . Τον Δημοτικό Σύμβουλο κο.Σταυρόπουλο Δημήτριο του Χρήστου.

ε’. Ανακαλούμε από 1/7/2013  την αριθ. 7η/481/16-1-2013 (ΑΔΑ: ΒΕΦ8Ω9Α-2Ν2) περί «Ορισμός των Έμμισθων Αντιδημάρχων του  Δήμου Δομοκού » προηγούμενη σχετική απόφασή μας.

στ’. Ορίζουμε ότι κατά την  παρ.3.ε. του άρθρου 3 του Ν.4051/12 (ΦΕΚ.40/29-2-12) «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν.4046/2012» από 1/7/2013 θα δικαιούται αντιμισθίας, ο 3ος Αντιδήμαρχος κος. Σταυρόπουλος Δημήτριος του Χρήστου.

ζ’. Μεταβιβάζουμε  στους ορισθέντες με την παρούσα Αντιδημάρχους, τις παρακάτω συγκεκριμένες αρμοδιότητές μου, τις οποίες θα ασκούν στο εξής αντί εμού και  θα υπογράφουν κάθε σχετικό έγγραφο που θα εκδίδεται από τις συναρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

1.-   Στον 1ο Αντιδήμαρχο  κο.  Αθανάσιο Κ.Καρκάνη,   μεταβιβάζω -  « καθ’ ύλην »  :
α) Τις αρμοδιότητες στους τομείς των Οικονομικών Υπηρεσιών που αφορούν:  Στον Προϋπολογισμό στο Λογιστήριο στις Προμήθειες στα Έσοδα,τη Περιουσία και το Ταμείο (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στον  Ο.Ε.Υ του Δήμου)   
β) Καθώς επίσης τις αρμοδιότητες στους τομείς των Τεχνικών Υπηρεσιών που αφορούν:  Πολεοδομία (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου)   
γ) Στον ίδιο Αντιδήμαρχο κο. Αθανάσιο Κ.Καρκάνη, μεταβιβάζω επίσης «κατά τόπο»:
τις  παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοτική  ενότητα  ΔΟΜΟΚΟΥ  όπως αυτή προσδιορίζεται και εκτίνεται στα διοικητικά όρια των τοπικών κοινοτήτων: ΔΟΜΟΚΟΥ – ΓΕΡΑΚΛΙΟΥ – ΒΟΥΖΙΟΥ – ΑΧΛΑΔΕΑΣ – ΠΕΤΡΩΤΟΥ –ΜΑΝΤΑΣΙΑΣ – ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙΟΥ – ΚΑΡΥΩΝ – ΜΑΚΡΟΛΙΒΑΔΟΥ – ΜΕΛΙΤΑΙΑΣ – ΦΙΛΙΑΔΩΝΑΣ – ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ – ΑΝΩ & ΚΑΤΩ ΠΑΛΑΜΑ - ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΥΣΗΣ – ΛΕΥΚΑΣ και ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ. 

Την ευθύνη της λειτουργίας των εγκατεστημένων στην ενότητα δημοτικών υπηρεσιών, ήτοι:
1. Αυτοτελές  Τμήμα ΚΕΠ 612 ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΟΜΟΚΟΥ.   
Καθώς επίσης:
Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας. 
Τη τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα. 
Τη συνεργασία με τους προέδρους και εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Τη παρακολούθηση  της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται. 
Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του υπάρχοντος εξοπλισμού. 
Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων της ενότητας.
Την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα: 
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής  και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα παρέχει υπηρεσίες στη δημοτική ενότητα στα ανωτέρω αντικείμενα.

2.-   Στον 2ο Αντιδήμαρχο  κο. Ευάγγελο Ι.Παπαδημητρίου,   μεταβιβάζω-  « καθ’ ύλην »  :
α) Τις αρμοδιότητες που αφορούν στους τομείς: Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Συντήρησης Πρασίνου.  (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στον ΟΕΥ του Δήμου)

β) Καθώς επίσης τις αρμοδιότητες στους τομείς των Τεχνικών Υπηρεσιών που αφορούν:  Ηλεκτρομηχανολογικά Έργα, Ενέργεια, Ύδρευση-Αποχέτευση και  Άρδευση (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στον ΟΕΥ του Δήμου)

3.-    Στον 3ο Αντιδήμαρχο κο. Δημήτριο Χ. Σταυρόπουλο,  μεταβιβάζω -  « καθ’ ύλην » :
α) Τις αρμοδιότητες στους τομείς Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που αφορούν:  Κοινωνική Πολιτική και Ισότητα των Φύλων -  Προστασία και Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας  (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου)   
β) Καθώς επίσης τις αρμοδιότητες στους τομείς Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται–εξατομικεύονται και αναλύονται στην ενότητα Β’ Επιτελικές Υπηρεσίες του Ο.Ε.Υ του Δήμου)   
γ) Στον ίδιο Αντιδήμαρχο Δημήτριο Χ.Σταυρόπουλο,  μεταβιβάζω επίσης «Κατά τόπο»:
τις  παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοτική  ενότητα  ΞΥΝΙΑΔΟΣ   όπως αυτή προσδιορίζεται και εκτίνεται στα διοικητικά όρια των τοπικών κοινοτήτων: ΟΜΒΡΙΑΚΗΣ & ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΠΑΝΑΓΙΑΣ – ΜΑΚΡΥΡΡΑΧΗΣ & ΛΟΥΤΡΩΝ ΚΑΙΤΣΗΣ – ΠΕΡΙΒΟΛΙΟΥ – ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ – ΚΟΡΟΜΗΛΕΑΣ – ΞΥΝΙΑΔΟΣ και ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ.

Την ευθύνη λειτουργίας των εγκατεστημένων στην ενότητα δημοτικών υπηρεσιών, ήτοι:
1. Γραφείο  ΚΕΠ..614 ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΞΥΝΙΑΔΟΣ   
2. Γραφείο Συντήρησης Υποδομών
3. Γραφείο Διοικητικών  Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη

Καθώς επίσης:
Την ευθύνη έγκαιρης προσέλευσης, παραγωγής έργου και αποχώρησης, του προσωπικού που εργάζεται στις παραπάνω δημοτικές υπηρεσίες.
Την υπογραφή,των διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις εγκατεστημένες στην ενότητα, δημοτικές υπηρεσίες.
Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας. 
Τη τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα. 
Τη συνεργασία με τους προέδρους και εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Τη παρακολούθηση  της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται. 
Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του υπάρχοντος εξοπλισμού. 
Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων της ενότητας.
Την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα: 
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής  και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα παρέχει υπηρεσίες στη δημοτική ενότητα στα ανωτέρω αντικείμενα.

4.  Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Δήμαρχος. 

5. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο 1ος Αντιδήμαρχος κος.Αθανάσιος Κ.Καρκάνης,που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον 2ο Αντιδήμαρχο κο.Ευάγγελο Ι.Παπαδημητρίου.  

6. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του 1ου Αντιδημάρχου κου. Αθανασίου Κ.Καρκάνη  που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο 2ος Αντιδήμαρχος κος.Ευάγγελος Ι.Παπαδημητρίου, και αντίστροφα.Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του 3ου Αντιδημάρχου κου.Δημητρίου Χ.Σταυρόπουλου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο 4ος Αντιδήμαρχος κος. Δήμος Θ.Δημούδης και αντίστροφα.

7. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού Φθιώτιδας, στο πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου Δομοκού, επίσης να  αναρτηθεί στο Δικτυακό τόπο ειδικού σκοπού του Δήμου Δομοκού http://sites.diavgeia.gov.gr/domokos (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΥΓΕΙΑ) και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου http://www.domokos.gr και να κοινοποιηθεί αντίγραφό της: Στο Γραφείο Προϋπολογισμού &  Λογιστηρίου των Οικονομικών Υπηρεσιών,σε όλους τους Αντιδημάρχους,στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου,και στους εκπροσώπους των παρατάξεων της μειοψηφίας, και στους Προέδρους και Εκπροσώπους Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Δομοκού.
           
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ

      Στυλιανός  Αντ. Σύρος

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!