Οφείλω να ομολογήσω ότι ζηλεύω αυτούς τους τύπους που έχουν τον χρόνο
να περιπλανηθούν σε δάση και παραλίες με ανιχνευτές μετάλλων. Ακόμα κι
αν στην πραγματικότητα δεν είναι αληθινό κυνήγι θησαυρού πολύ συχνά
βρίσκουν καταπληκτικά κομμάτια με ιστορική αξία που καταλήγουν σε
μουσεία ή είναι τρομερά αναμνηστικά του παρελθόντος.
Ωστόσο, η εύρεση μιας μοτοσικλέτας του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που ήταν θαμμένη στο δάσος, δεν είναι καθημερινή απόλαυση.
Δυστυχώς δεν υπάρχου πληροφορίες, όπως πού βρέθηκε αυτή η μοτοσικλέτα των 80 χρόνων.
Σύμφωνα με πηγές του διαδικτύου, θα έλεγα ότι είναι είτε μια Krasnyi Oktyabr (Κόκκινος Οκτώβρης) L-300, ή το αρχικό DKW 300 Luxus όπου οι Ρώσοι πήραν «έμπνευση» τους από αυτό. Αν κάποιος από εσάς μπορεί να εντοπίσει την προέλευση της μοτοσικλέτα, παρακαλώ να το μοιραστεί μαζί μας!
Όσον αφορά την ιστορία, η DKW είχε δώσει την άδεια για την παραγωγή του Luxus 300 στους Ρώσους και αυτοί άρχισαν να χτίζουν τη δική τους εκδοχή σε ένα εργοστάσιο στο Λένινγκραντ (Sankt Petersburg), προσθέτοντας το L που ήταν το όνομα της πόλης.
Η L-300 πήρε το όνομα Krasnyi Oktyabr, αλλά την ίδια στιγμή, η απόδοση του κινητήρα μειώθηκε δραματικά (περίπου 25%) στους 6 ίππους, λόγω της κακής ποιότητας των καυσίμων στη Ρωσία. Η παραγωγή μεταφέρθηκε στο εργοστάσιο της Izh, για να αυξήσει την παραγωγή.
Βλέποντας αυτή την μοτοσικλέτα πιστεύω πως αν ανακατασκευαστεί θα είναι πράγματι καταπληκτική!
Ωστόσο, η εύρεση μιας μοτοσικλέτας του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που ήταν θαμμένη στο δάσος, δεν είναι καθημερινή απόλαυση.
Δυστυχώς δεν υπάρχου πληροφορίες, όπως πού βρέθηκε αυτή η μοτοσικλέτα των 80 χρόνων.
Σύμφωνα με πηγές του διαδικτύου, θα έλεγα ότι είναι είτε μια Krasnyi Oktyabr (Κόκκινος Οκτώβρης) L-300, ή το αρχικό DKW 300 Luxus όπου οι Ρώσοι πήραν «έμπνευση» τους από αυτό. Αν κάποιος από εσάς μπορεί να εντοπίσει την προέλευση της μοτοσικλέτα, παρακαλώ να το μοιραστεί μαζί μας!
Όσον αφορά την ιστορία, η DKW είχε δώσει την άδεια για την παραγωγή του Luxus 300 στους Ρώσους και αυτοί άρχισαν να χτίζουν τη δική τους εκδοχή σε ένα εργοστάσιο στο Λένινγκραντ (Sankt Petersburg), προσθέτοντας το L που ήταν το όνομα της πόλης.
Η L-300 πήρε το όνομα Krasnyi Oktyabr, αλλά την ίδια στιγμή, η απόδοση του κινητήρα μειώθηκε δραματικά (περίπου 25%) στους 6 ίππους, λόγω της κακής ποιότητας των καυσίμων στη Ρωσία. Η παραγωγή μεταφέρθηκε στο εργοστάσιο της Izh, για να αυξήσει την παραγωγή.
Βλέποντας αυτή την μοτοσικλέτα πιστεύω πως αν ανακατασκευαστεί θα είναι πράγματι καταπληκτική!
πηγη: http://www.autoevolution.com