Η παρουσίαση της νέας γενιάς GLK αναμένεται στα τέλη του 2014, ωστόσο, η άφιξη της νέας C-Class που αναμένεται σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα και με την οποία θα μοιράζεται πολλά κοινά μηχανικά μέρη, θα δώσει μια σαφέστερη εικόνα για το γερμανικό SUV που προς το παρόν, φανερώνει μια σαφή αύξηση των διαστάσεών του
Μετά την παρουσίαση της νέας, μικρής GLA, έρχεται η σειρά της νέας γενιάς της μεγαλύτερης, GLK να περάσει στα πεδία δοκιμών, δίνοντας μια σαφή εικόνα για την ακόμα σαφέστερη αλλαγή της.
Η τελευταία εστιάζει, στην αύξηση των διαστάσεων της που θα της εξασφαλίσει, την απαραίτητη απόσταση από τη νέα, «μικρή» άφιξη στην γκάμα των SUV της γερμανικής φίρμας όπως αποκαλύπτει μια ματιά στη σιλουέτα του δοκιμαστικού πρωτοτύπου που προδίδει ένα σαφώς μεγαλύτερο μεταξόνιο και επιμηκυμένα μετατρόχια.
Την ίδια αυξητική πορεία ακολουθεί, μοιραία και το μήκος του καπό, ενώ στα νέα χαρακτηριστικά της συγκαταλέγεται και η πιο έντονη κλίση της σχεδόν coupe οροφής, καθώς και η συνολική εντύπωση ενός σχεδιασμού που θα της προσδώσει μια δυναμικότερη και πιο sport εμφάνιση.
Επίσης, ως συνεπακόλουθο της αύξησης των εξωτερικών της διαστάσεων, η GLK θα προσφέρει και περισσότερη ευρυχωρία στο θάλαμο επιβατών, στοιχείο που θα την βοηθήσει να αντιμετωπίσει πιο εύκολα τον ανταγωνισμό των BMW X3 και Audi Q5 σε ό,τι αφορά τα επίπεδα άνεσης αλλά και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη η GLK αναμένεται μοιραστεί πολλά κοινά με τη νέα C-Class η οποία έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί ένα χρόνο νωρίτερα από το γερμανικό SUV.
Όπως και να έχει, στη βάση της γκάμας της νέας GLK αναμένεται να βρεθεί ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος με χωρητικότητα 1,8 λίτρων ο οποίος θα εξοπλίζει την έκδοση GLK 250. Η GLK 250 BlueTEC θα εφοδιάζεται με το γνωστό πετρελαιοκινητήρα των 2,1 λίτρων ενώ, ο επίσης γνωστός εξακύλινδρος των 3,0 λίτρων θα παραμείνει στην γκάμα, εφοδιάζοντας την GLK 350.
Η τελευταία εστιάζει, στην αύξηση των διαστάσεων της που θα της εξασφαλίσει, την απαραίτητη απόσταση από τη νέα, «μικρή» άφιξη στην γκάμα των SUV της γερμανικής φίρμας όπως αποκαλύπτει μια ματιά στη σιλουέτα του δοκιμαστικού πρωτοτύπου που προδίδει ένα σαφώς μεγαλύτερο μεταξόνιο και επιμηκυμένα μετατρόχια.
Την ίδια αυξητική πορεία ακολουθεί, μοιραία και το μήκος του καπό, ενώ στα νέα χαρακτηριστικά της συγκαταλέγεται και η πιο έντονη κλίση της σχεδόν coupe οροφής, καθώς και η συνολική εντύπωση ενός σχεδιασμού που θα της προσδώσει μια δυναμικότερη και πιο sport εμφάνιση.
Επίσης, ως συνεπακόλουθο της αύξησης των εξωτερικών της διαστάσεων, η GLK θα προσφέρει και περισσότερη ευρυχωρία στο θάλαμο επιβατών, στοιχείο που θα την βοηθήσει να αντιμετωπίσει πιο εύκολα τον ανταγωνισμό των BMW X3 και Audi Q5 σε ό,τι αφορά τα επίπεδα άνεσης αλλά και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη η GLK αναμένεται μοιραστεί πολλά κοινά με τη νέα C-Class η οποία έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί ένα χρόνο νωρίτερα από το γερμανικό SUV.
Όπως και να έχει, στη βάση της γκάμας της νέας GLK αναμένεται να βρεθεί ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος με χωρητικότητα 1,8 λίτρων ο οποίος θα εξοπλίζει την έκδοση GLK 250. Η GLK 250 BlueTEC θα εφοδιάζεται με το γνωστό πετρελαιοκινητήρα των 2,1 λίτρων ενώ, ο επίσης γνωστός εξακύλινδρος των 3,0 λίτρων θα παραμείνει στην γκάμα, εφοδιάζοντας την GLK 350.