Πριν το τέλος της δεκαετίας θα δούμε εξωτερικούς αερόσακους που θα αυξάνουν την προστασία των επιβατών στις πλευρικές συγκρούσεις, σύμφωνα με δημοσίευμα του αγγλικού Auto Express.
Η εξέλιξη γίνεται ήδη από την TRW, μια εταιρεία που κατασκευάζει και προμηθεύει με εξαρτήματα την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και η πρώτη εφαρμογή τους θα γίνει σε γερμανικό σεντάν πολυτελείας, ίσως στη Mercedes S-Class, κάθε νέα γενιά της οποίας ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Οι εξωτερικοί αερόσακοι θα έχουν χωρητικότητα 200 λίτρων αέρα, βάθος 15-20 cm, ύψος 70 cm και μήκος 200 cm.
Θα βρίσκονται στα μαρσπιέ του αυτοκινήτου, κάτω από τις πόρτες και θα αναπτύσσονται σε μόλις 20-30 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά από αυτές, με τη βοήθεια διπλών πυροκροτητών.
Η εξέλιξή τους ξεκίνησε το 2010 στην Ισπανία με συμμετοχή της SEAT, αν και τελικά δεν θα είναι η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία που θα χρησιμοποιήσει πρώτη τους εξωτερικούς αερόσακους.
Πηγή: typos.com.cy
Η εξέλιξη γίνεται ήδη από την TRW, μια εταιρεία που κατασκευάζει και προμηθεύει με εξαρτήματα την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και η πρώτη εφαρμογή τους θα γίνει σε γερμανικό σεντάν πολυτελείας, ίσως στη Mercedes S-Class, κάθε νέα γενιά της οποίας ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Οι εξωτερικοί αερόσακοι θα έχουν χωρητικότητα 200 λίτρων αέρα, βάθος 15-20 cm, ύψος 70 cm και μήκος 200 cm.
Θα βρίσκονται στα μαρσπιέ του αυτοκινήτου, κάτω από τις πόρτες και θα αναπτύσσονται σε μόλις 20-30 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά από αυτές, με τη βοήθεια διπλών πυροκροτητών.
Η εξέλιξή τους ξεκίνησε το 2010 στην Ισπανία με συμμετοχή της SEAT, αν και τελικά δεν θα είναι η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία που θα χρησιμοποιήσει πρώτη τους εξωτερικούς αερόσακους.
Πηγή: typos.com.cy