Η αγορά επίπλων Online μπορεί να είναι ασφαλής

Οι πωλήσεις επίπλων έχουν ιστορικά τα περισσότερα παράπονα από τους καταναλωτές. Πολλοί έμειναν δυσαρεστημένοι από την επιλογή που τους «επέβαλλαν» οι πωλητές των εταιριών και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χρειαστεί να αλλάξουν τα έπιπλά τους σχετικά σύντομα. Πως μπορεί το internet να βοηθήσει στην καλύτερη επιλογή επίπλων; Ας δούμε παρακάτω.

Στο internet δεν υπάρχει πωλητής

Πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι ο πωλητής του καταστήματος τους ζάλισε μιλώντας ασταμάτητα. Στην πραγματικότητα, μπορεί να μιλούσε χωρίς να ξέρει στην ουσία τι λέει. Η δουλειά του είναι να πουλήσει, χωρίς να τον ενδιαφέρει στο ελάχιστο το δικό σας σπίτι.
Στο ιντερνέτ όμως, τα καταστήματα επίπλων δεν έχουν εκνευριστικούς πωλητές. Μπορείτε με την ησυχία σας να περιηγηθείτε στα μοντέλα και στα σχέδια κάθε καταστήματος και να αποφασίσετε πιο σας αρέσει περισσότερο. Στην συνέχεια μπορείτε να πάτε στο εν λόγο κατάστημα και να είστε προετοιμασμένοι.

Στο internet υπάρχουν όλα γραμμένα.

Από την φύση τους, τα online καταστήματα πρέπει να έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες γραπτώς. Οι γραπτές πολιτικές σε σχέση με την μεταφορά, τις εγγυήσεις αν υπάρχουν αλλά και την εξυπηρέτηση πελατών είναι εύκολα προσβάσιμες. Συνήθως μπορείτε να τις βρείτε στο κάτω μέρος μιας ιστοσελίδας.
                Συμβουλές:
  • Αποθηκεύστε ή εκτυπώστε τις σελίδες που περιγράφουν τα έπιπλα που έχετε παραγγείλει ή ενδιαφέρεστε να δείτε από κοντά. Έτσι θα έχετε διασφαλίσει ότι η εταιρία δεν μπορεί να αλλάξει αυτές τις προτάσεις.
  • Εάν στην παρουσίαση των προϊόντων δεν υπάρχει όνομα μοντέλου ή κάποιος μοναδικός αριθμός, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει κατά την online παραγγελία.
  • Εάν μιλήσετε με κάποιον στο τηλέφωνο, μην δεχτείτε «τον λόγο του σαν συμβόλαιο». Σε περίπτωση δικαστικής διαμάχης, αξία έχουν μόνο τα γραπτά στοιχεία.

Φωτογραφικές αποδείξεις.

Σε ένα Online κατάστημα αγοράζετε βάση φωτογραφίας κυρίως. Αν αυτό που έρθει στο σπίτι σας, δεν είναι σαν αυτό που βλέπετε στην εικόνα, μπορείτε να καταγγείλετε το κατάστημα επίπλων για παραπλάνηση του κοινό στην προστασία καταναλωτή. Αποθηκεύστε την σελίδα με το προϊόν που αγοράσατε.

Λιγότερα περιθώρια καθυστερημένης αποστολής

Οι καθυστερημένες αποστολές είναι ένα ακόμα κοινό παράπονο των πελατών καταστημάτων επίπλων. Μπορεί να φτάσει και τους 2 μήνες αναμονής μέχρι να σας έρθει αυτό που παραγγείλατε.
Στα eshops επίπλων μπορείτε να έχετε γραπτώς, όπως αναφέραμε πιο επάνω, την ημερομηνία παράδοσης αλλά και την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος. Βασιστείτε σε αυτά αν νιώθετε ότι επικοινωνείτε με μία σοβαρή εταιρία.

Στο internet υπάρχει πληθώρα επιλογών

Αντίθετα με τα φυσικά καταστήματα που η παρουσία τους μπορεί να είναι μόνο σε ένα μέρος κάθε στιγμή. Στο ίντερνετ αυτό δεν ισχύει. Αν ζείτε στο πιο απομακρυσμένο μέρος της Ελλάδας, μπορείτε να παραγγείλετε τα έπιπλά σας από οπουδήποτε. Τι σημαίνει αυτό; Ότι έχετε απεριόριστες επιλογές. Μπορείτε να δείτε έπιπλα και σχέδια από όλα τα καταστήματα της Ελλάδας που έχουν ιστοσελίδα.
Πως μπορείτε να το κάνετε αυτό; Είναι απλό, με μία αναζήτηση στο Google. Ας πούμε ένα παράδειγμα. Ζείτε σε μία πόλη της Μακεδονίας, αλλά στην περιοχή σας δεν υπάρχουν πολλά αξιόλογα καταστήματα επίπλων. Η κοντινότερη πόλη που μπορείτε να επισκεφτείτε είναι η Θεσσαλονίκη. Αλλά θέλετε να δείτε τι διαθέτει ένα κατάστημα χωρίς να πάτε εκεί. Κάνετε λοιπόν την εξής αναζήτηση στο Google: έπιπλα Θεσσαλονίκη. Οι επιλογές θα είναι αρκετές και θα μπορείτε να δείτε γενικά τι διαθέτουν τα καταστήματα στην Θεσσαλονίκη.

Κλείνοντας

Θα πρέπει αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε το internet για την ενημέρωση αλλά και τις καταναλωτικές μας ανάγκες. Ακόμα και στον χώρο του επίπλου, υπάρχουν αξιόλογες εταιρίες που έχουν επενδύσει για την δική μας ενημέρωση –και την δική τους προβολή φυσικά.

Πηγή: www.diamet.gr

Post a Comment

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το LamiaTimes.gr φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών του.
Σχόλια υβριστικά και σχόλια ρατσιστικού περιεχόμενου θα διαγράφονται μόλις εντοπιστούν ή ζητηθεί από τον οποιονδήποτε θιγόμενο.

Νεότερη Παλαιότερη