Καμένα Βούρλα: Ηχηρή σιωπή για την αύξηση των διοδίων

Κε αρχισυντάκτη

   Επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις ότι το νέο ΕΣΠΑ που θα εγκριθεί τον φλεβάρη του 2014 είναι μακριά από τις ανάγκες της περιφέρειας μας και με λίγα χρήματα. Από την άλλη, το ξεπούλημα του Αστέρα στη Βουλιαγμένη για 340 εκατομ. ευρώ δείχνει με σαφή τρόπο ότι το ίδιο ξεπούλημα θα γίνει και με τις εκτάσεις του ΕΟΤ στα Καμένα Βούρλα.

    Διαβάζοντας στις εφημερίδες τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τις Δημοτικές εκλογές και τον υποψήφιο του στην Λαμία βρήκα πολλά «αντί», «αντιφασίστας», «αντιμνημονίακος» κ.λπ. που με εύρισκαν σύμφωνο ώσπου, στην τελευταία του θέση διάβασα ότι είναι υπέρ της «ανταποδοτικότητας» (!!!). Σε αυτόν το χειμώνα που περνάμε, με ανθρώπους να παθαίνουν ασφυξία από τα μαγκάλια και πυρκαγιές από αδυναμία πληρωμής της ΔΕΗ, με δεκάδες επιχειρήσεις στον Δήμο μου, στα Καμένα Βούρλα (και στις 3 πόλεις μας), να δέχονται επίθεση με κατασχέσεις, αναρωτιέμαι πόση «ανταποδοτικότητα» θα μπορούν να έχουν οι παραπάνω. Και πόση αξία έχει η νομοθετική του παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ στη βουλή.

   Σε ότι αφόρα τη συνεδρίαση του ΔΣ στα Καμένα Βούρλα, ηχηρή σιωπή ακούσαμε για την αύξηση των διοδίων. Καταλαβαίνει ο οιοσδήποτε ότι η παρουσία των δημάρχων και βουλευτών στα διόδια της Αγίας Τριάδας έγινε με ορίζοντα  τις επερχόμενες εκλογές, καθώς όλο το προηγούμενο διάστημα έκαναν την πάπια και ενώ γνώριζαν ότι δεν καταργούνται τα διόδια και δεν γίνονται οι παράδρομοι. Αντίθετα, καταβλήθηκε ιδιαίτερη προσπάθεια να μην παρθεί η γνώμη των μηχανικών (των καθʼ ύλη αρμόδιων), για την υπόγεια διάβαση του ΓΑΛΗΝΗ, ενώ ήταν εύκαιροι, καθώς παρουσίαζαν την πρώτη φάση του ΓΠΣ Καμένων Βούρλων, μίας ίδιας τάξης ζήτημα. Η προσπάθεια κάποιων να εμπλέξουν το Δήμο και το ΔΣ με τα συγκρουόμενα διαφορετικά επιχειρηματικά συμφέροντα είναι προφανής, όπως επίσης και η προσπάθεια εμπλοκή κάποιων μεγαλοεπιχειρηματιών στην επερχόμενη  εκλογική διαδικασία.

   Το ΔΣ οφείλει να υπερασπίζεται τα συμφέροντα των Δημοτών. Η γνώμη μου είναι ότι το νέο ΓΠΣ θα πρέπει να μελετάται και για τις τρεις πόλεις συγχρόνως, θα πρέπει να υπηρετεί τα συμφέροντα των εργαζομένων, των αυτοαπασχολούμενων στον τουρισμό και όχι των μεγάλων συμφερόντων και να λαμβάνει υπόψη του την πλήρη προστασία του περιβάλλοντος.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

                                                                                        Γιάννης Φραγκούλης

                                                                                              Αυτοκινητιστής
                                                                                              Καμένα Βούρλα   

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!