Νίκος Σταυρογιάννης: Ετεροβαρής η τροποποίηση των συμβάσεων υπέρ των κατασκευαστών και των τραπεζών

Νίκος Σταυρογιάννης: Ετεροβαρής η τροποποίηση των συμβάσεων υπέρ των κατασκευαστών και των τραπεζών - επιβαρύνουν με 600 εκ. ευρώ πρόσθετα διόδια τους πολίτες και το Ελληνικό Δημόσιο
Κάθετα αντίθετος στην τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης για τους κεντρικούς οδικούς άξονες ήταν ο βουλευτής Φθιώτιδας της Νέας ΜΕΡΑς Νίκος Σταυρογιάννης στη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής ως ειδικός αγορητής της ΚΟ των Δημοκρατικών Ανεξάρτητων Βουλευτών.
Στην τοποθέτησή του ο Νίκος Σταυρογιάννης έκανε λόγο για ετεροβαρή τροποποίηση των όρων των συμβάσεων σε βάρος των πολιτών που θα κληθούν να καταβάλλουν αυξημένα διόδια ως και 60%, αλλά και σε βάρος των εσόδων του Δημοσίου, προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα των κατασκευαστών και των τραπεζών.
«Με τόσο μεγάλες αυξήσεις στα διόδια, οι οδηγοί θα καταβάλουν πάνω από 600 εκατ. μέχρι το τέλος του 2015 όταν θα εκτελεστούν αυτά τα έργα» σημείωσε στην ομιλία του ο Νίκος Σταυρογιάννης, ενώ τόνισε ιδιαίτερα τα ζητήματα για τα διόδια στον νομό Φθιώτιδας επισημαίνοντας ότι «στον μετωπικό σταθμό στην Αγία Τριάδα που συνεχίζει να παραμένει το ίδιο ποσό, 1,65 ευρώ, τα έργα έχουν σταματήσει και δεν εκτελούνται εδώ και πάρα πολύ καιρό».
«Οι κατασκευαστές και οι τράπεζες δεν αναλαμβάνουν κανένα ρίσκο» κατέληξε ο Νίκος Σταυρογιάννης ο οποίος κατηγόρησε παράλληλα την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών ότι «μεταφέρει πόρους από το ΕΣΠΑ και από άλλα έργα -που τόσο ανάγκη έχει η πατρίδα μας- για να καλύψει ένα χρηματοδοτικό κενό για τους οδικούς άξονες που φτάνει τα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ»
Ο Νίκος Σταυρογιάννης έκλεισε την τοποθέτησή του τονίζοντας ότι «βεβαίως χρειαζόμαστε τις υποδομές, χρειαζόμαστε τους κλειστούς αυτοκινητόδρομους, αλλά όχι βέβαια με το αυξημένο κόστος, με τις μεγάλες καθυστερήσεις και κυρίως όχι με μια καινούργια συμφωνία που μετακυλύει όλο το κόστος και τη χρονική καθυστέρηση στο ελληνικό δημόσιο και στους χρήστες, δηλαδή στους Έλληνες, που υποφέρουν από την ανεργία, τη μείωση των εισοδημάτων τους και θα κληθούν στα επόμενα δύο χρόνια να πληρώσουν άλλα 600 εκατ. ευρώ ακόμη, χρησιμοποιώντας αυτούς τους δρόμους».

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!