Πρόσφατα στην ανάρτησή μας ''Στον ''κάδο
ανακύκλωσης'' στέλνει τα αιτήματα των δημοτών ο Δήμος Λαμιέων;''
επισημαίνουμε δυσλειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του νέου site lamia.gr του Δήμου Λαμιέων, σε σχέση με την ψηφιακή
παραλαβή και την ολοκλήρωση των αιτημάτων των δημοτών.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 22-1-2014 ο Αντιδήμαρχος Κος
Συλεούνης κατηγόρησε την Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών για συκοφάντηση των
υπηρεσιών του Δήμου και μάλιστα εξεδόθη δελτίο τύπου με τίτλο Ο
Αντιδήμαρχος κ.Δ.Συλεούνης για ανάρτηση που αφορά ψηφιακά αιτήματα δημοτών
και υπότιτλο ''Εξυπηρετούμε αποτελεσματικά
το 99,88% των αιτημάτων, αγωνιζόμαστε για το υπόλοιπο 0,12% των αιτημάτων''.
Από την πρώτη στιγμή αμφισβητήσαμε
έντονα τα στατιστικά στοιχεία που μας παρουσιάστηκαν διότι:
1.Τα 6.538 αιτήματα που παρουσιάζονται είναι τεράστιος
αριθμός για τους 10 μήνες λειτουργίας του ανανεωμένου site, το οποίο ξεκίνησε
να λειτουργεί τον Απρίλιο του 2013 . Εικάζουμε πως ο αριθμός αυτός αφορά όλα τα αιτήματα, γραπτά και
τηλεφωνικά, των τελευταίων 10 χρόνων ή από την αρχή της θητείας της δημοτικής
αρχής… Εμείς αναφερόμαστε μόνο στα αιτήματα που κατατίθενται στην ψηφιακή
πλατφόρμα του site lamia.gr
2.Το 46% των αιτημάτων αφορούν αλλαγή λαμπτήρων και το
11,7% ηλεκτρικές βλάβες
3.Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίδονται μέχρι 23-1-2014
ώρα 14:10 δεν είναι δυνατόν τα αιτήματα σε ένα μήνα να είναι περισσότερα από
50-60
4.Η πρόσβαση στην υπηρεσία για τα ηλεκτρονικά αιτήματα
είναι πολύ δύσκολη για ένα μέσο χρήστη και έτσι λογικά θα είναι σε περιορισμένο
αριθμό ο τρόπος αυτός κατάθεσης αιτημάτων από τους δημότες
5.Το ποσοστό ικανοποίησης των αιτημάτων 99,88% είναι
άπιαστο όνειρο και για παγκόσμιους ψηφιακούς κολοσσούς με βραβεία στην
εξυπηρέτηση των πολιτών
Από τα παραπάνω θεωρούμε πως τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι ανακριβή και πως επιχειρήθηκε
ένας επικοινωνιακός αποπροσανατολισμός από την εμφανή δυσλειτουργία της
συγκεκριμένης ψηφιακής υπηρεσίας που έχει κοστίσει
όμως πανάκριβα και διαφημίζεται ανάλογα στο πανελλήνιο (Λαμία ψηφιακή
πόλη!!)