Διαφημίζουν ό, τι έχουν και δεν έχουν οι Τούρκοι για να αρπάξουν τον τουρισμό


Μία άκρως επιθετική καμπάνια οργανώνει εδώ και μήνες η Άγκυρα σε όλα τα μέτωπα προκειμένου να αναδειχθεί σε πρωταγωνίστρια των καλοκαιρινών διακοπών. Να μην αφήσει τουρίστα για τουρίστα που να μην μπει στον πειρασμό να πάει στην Τουρκία για διακοπές και να αφήσει εκεί τα λεφτά του.

Διαφημίζει ότι έχει τα πάντα. Από όμορφες γυναίκες και άφθονο ρούμι μέχρι ιερούς τόπους της Χριστιανοσύνης. Δεν διστάζει να διαφημίσει και την Αγία Σοφία στην οποία πρωταγωνιστεί μία γάτα και όχι ένας προσκυνητής της. Φτάνει στο σημείο να προβάλει ότι είναι και το «σπίτι της Παρθένου Μαρίας» ...

 Με φωτογραφίες που θα κάνουν τον γύρω του κόσμου καθώς θα αποτελέσουν πληρωμένες καταχωρήσεις θα επιχειρήσει να «σπάσει» φέτος όλα τα ρεκόρ προσέλευσης τουριστών. Τονίζει βέβαια στη διαφημιστική της καμπάνια τόσο τις εμπορικές ευκαιρίες για αγορές από τους επισκέπτες της, όσο και το υποτιμημένο νόμισμά της σε σχέση με το δολάριο και το ευρώ.

Στην κυριολεξία η γείτονα χώρα προετοιμάζεται «πυρετωδώς» να ανοίξει σε λίγο καιρό τις πόρτες των τουριστικών θερέτρων που διαθέτει και να αποτελέσει διεθνώς προσδιορισμός καλοκαιριών διακοπών. Ήδη η στρατηγική που εφαρμόζει η Τουρκία στον τουρισμό της αποφέρει τεράστια κέρδη σε πολλαπλά επίπεδα.

Και τα τουρκικά σήριαλ που μοιράζονται σχεδόν δωρεάν στις ξένες χώρες δεν δίδονται έτσι χωρίς σκοπιμότητα. Έχουν διαπιστώσει οι Τούρκοι ότι πολλοί τους επισκέπτονται ακόμα και για να περπατήσουν εκεί, όπου έγιναν τα γυρίσματα ή να ζήσουν και αυτοί την νοοτροπία των κατοίκων της γειτονικής χώρας.


Τώρα ο Ερντογάν σε πρώτο πλάνο στις φωτογραφίες επιχειρεί να αξιοποιήσει ακόμα και το κατρακύλισμα της τουρκικής λίρας έναντι των ξένων νομισμάτων λέγοντας ότι δίδονται τώρα τεράστιες εμπορικές ευκαιρίες στους τουρίστες. Τους διαμηνύει ότι μετά λεφτά τους μπορούν να πάρουν ότι θέλουν από την Τουρκία.

Διαφημίζει τις ονειρικές παραλίες της οι οποίες «φιλοξενούν» όμορφες καλλίγραμμες κοπέλες.


Να σημειωθεί ότι το μήνυμα αυτό δίδεται από τον Ερντογάν, τον άνθρωπο που ζητάει από τις μουσουλμάνες να φορούν και τη μαντίλα ώστε να μην ορατό στα αντρικά μάτια ούτε ένα εκατοστό από το σώμα τους. Ταυτόχρονα διαφημίζει ότι το κράτος του είναι... τόπος διαφωτισμού.


Τώρα για αυτούς που αρέσκονται περισσότερο στην κατανάλωση αλκοόλ διαφημίζει πως η χώρα του είναι... «σπίτι του ρούμι». Από που και ως που; Μήπως η Τουρκία δεν «βρέχεται» από το Αιγαίο αλλά είναι στην... Καραϊβική;




Και το απύθμενο θράσος της Άγκυρας δεν σταματάει εδώ . Την ώρα που γκρεμίζει ελληνορθόδοξες εκκλησίες για να τις γεμίσει μιναρέδες, σκεπάζει τις τοιχογραφίες στην Αγιά Σοφιά και έχοντας ξεχάσει τον αποκεφαλισμό εκατοντάδων χιλιάδων χριστιανών, προβάλλει ότι η χώρα του είναι το «σπίτι της Χριστιανοσύνης» .




Ταυτόχρονα βέβαια είναι και το «σπίτι των Οθωμανών». Είναι ο... τόπος των πάντων.


Ορθόδοξοι, προτεστάντες και καθολικοί, χωρούν όλοι στην Τουρκία αρκεί να είναι τουρίστες με το πορτοφόλι τους ανοιχτό. Το άνοιγμα που κάνει για θρησκευτικό τουρισμό είναι ορατότατος. Παράλληλα η γείτονα χώρα υποστηρίζει ότι είναι και ιδανικός τόπος για τους λάτρεις των αρχαίων μνημείων.
Το χρώμα του χρήματος προκαλεί τέτοιον παροξυσμό στην Άγκυρα που δεν διστάζουν να διαφημίζουν την οθωμανισμό μαζί με τον «Δούρειο Ίππο» που κατ έκαψε την Τροία.

 Προβάλλουν επίσης ότι είναι ο τόπος των αρχαίων Θεών. Φαίνεται ότι δεν έχουν ακούσει λέξη για τον Όλυμπο. Αναμενόμενο ήταν ότι η Τουρκία θα ισχυρίζονταν ότι είναι και ο τόπος των αρχαιοτήτων .


Και καλά κάνουν έως ένα σημείο αυτοί. Το θέμα είναι εμείς με τόσα πανέμορφα νησιά σε Αιγαίο αλλά και σε Ιόνιο τι κάνουμε; Δηλαδή αν είχαν την Ακρόπολη, τον Παρθενώνα, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Πάρο , την Κέρκυρα, τη Χαλκιδική, το τσίπουρο, τη τσικουδιά και αμέτρητες άλλες ομορφιές και νοστιμιές τι θα έκαναν;

Να σημειωθεί ότι πέρυσι οι τουρίστες που επισκέφτηκαν μόνο την Αττάλεια ανήλθαν στα 10.000.000 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε η Τουρκία.
Γ. Κοκ. 

Διαβάστε εδώ: http://newpost.gr

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!