" Κε αρχισυντάκτη
Θέλει μεγάλο θράσος να αποδέχεσαι ότι οι αντιδράσεις στα μέτρα των
κυβερνόντων είναι χαλαρές και ότι η κοινωνία δεν παίζει κανένα ρολό στην διαμόρφωση
των πολιτικών που την αφορούν (όπως γράφεται στο τεύχος 57 του taxi news). Ιδιαίτερα όταν είσαι ο ΘΥΜΙΟΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ πρόεδρος
του ΣΑΤΑ που έχεις αποκοίμισει τον κλάδο με τα πληθυσμιακά κριτήρια οδηγώντας
τον σε ατέρμονες συζητήσεις, με αποτέλεσμα
την πλήρη απελευθέρωση της μεταφοράς πρόσωπων μέσω υπουργικών διαταγμάτων. Τα παραπάνω
είναι το αποτέλεσμα της συμμετοχής της χώρας στην ΕΕ και των μνημόνια. Αποβλέπουν
αποκλειστικά στη στήριξη κεφαλαίου και επενδυτών του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και όλων των άλλων
«αριστερών» φιλοευρωπαϊκών δυνάμεων (βλέπε ν. 4093).
ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΑΤΕ ΣΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΛΑ ΤΗΣ;
Τι αποτέλεσμα έφεραν οι τάχα μου διαπραγματεύσεις του ΔΣ σας, όταν έχει ήδη
ψηφιστεί η υπουργική διάταξη για τα διακριτικά
γνωρίσματα των ΕΙΧ μετά οδηγού για εκμίσθωση; (taxi news 57). Ετοιμάζουν τους οδηγούς των 300 ευρώ με ερασιτεχνικό δίπλωμα.
Ο ανταγωνισμός και η μεγάλη παρουσία συναδέλφων στο taxi plon-bet παρέδωσαν
μεγάλο μέρος της δουλειάς της σε επενδυτές που καμία σχέση δεν έχουν με την
μεταφορά.
Θα της ενημερώσετε πόσες εταιρίες
έγιναν από ταξιτζήδες; Καμία. Αλήθεια, τι ποσοστό των συναδέλφων σήμερα δεν έχουν ιατρική
περίθαλψη; Περίπου το 60%. Η κατάσταση δηλαδή, σήμερα για τους ταξιτζήδες με τις
ατέλειωτες ώρες δουλειάς, το πενιχρό μεροκάματο, τα χρέη στο ΤΕΒΕ είναι
χειρότερη και από ζούγκλα.
Είναι υποχρέωσή της η ανατροπή των πολιτικών αφανισμού των εργαζόμενων
και των αυτοαπασχολούμενων στον κλάδο του ΤΑΞΙ. Οι πολιτικοί εκπρόσωποι της ΕΕ,
της τρόικας και του κεφαλαίου πρέπει να ηττηθούν κατά κράτος.
Η στήριξη της ΠΑΣΕΒΕ και η
ψήφος στην Λαϊκή συσπείρωση και στο ΚΚΕ είναι όσο ποτέ άλλοτε απαραίτητη."
Αυτοκινητιστής
Αθήνα 22-3-2014