Κε αρχισυντάκτη
Σας μεταφέρω ένα κείμενο της εφημερίδας ΗΜΕΡΑ με υπογραφή Γ.Π. και αφορά το νέο ΕΣΠΑ. Έχει ημερομηνία 18/4/2014 και τίτλο το: ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΛΕΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΑΣΗ.
Μέσα στον προεκλογικό διάλογο είναι αυτονόητο ότι το θέμα του ΣΕΣ, δηλαδή του νέου ΕΣΠΑ, θα είναι από τα κυρίαρχα. Μέχρι τώρα έχουμε γράψει αρκετά πράγματα και έχουμε καταδείξει με αριθμούς και μάλιστα αδιάψευστους ότι τα χρήματα που συνολικά θα πάρει η Περιφέρεια σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο είναι πολύ λιγότερα.
Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που ασχολούνται με την αλχημεία των αριθμών, τουφεκάνε κάποια νούμερα για να βγάζουν και αυθαίρετα συμπεράσματα και στο τέλος θεωρούν ότι πρέπει να γίνονται και αποδεκτά.
Για να έχουμε σοβαρή λοιπόν κουβέντα και όχι λόγια του αέρα καιρός είναι να δώσουν στην δημοσιότητα τα νούμερα, τα μεγέθη δηλαδή, γιατί εμείς και τα έχουμε δώσει και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να τα ξαναδώσουμε.
Λέμε λοιπόν ότι η Στερεά Ελλάδα θα πάρει λιγότερα χρήματα. Και λέμε ότι τα λιγότερα αυτά χρήματα είναι υποθηκευμένα.
Λέμε και επιμένουμε πως αν ξεκαθαρίσει το ΕΣΠΑ μέχρι αυτήν τη στιγμή περίπου μισό δίς ευρώ θα μεταφερθεί για χρηματοδότηση στα εθνικά ταμεία, δηλαδή εκεί που δεν υπάρχουν χρήματα.
Λέμε ακόμη ότι οποιοσδήποτε προγραμματισμός έχει τη δική του αξία. Όμως θέλουμε να ξέρουμε από πού θα πληρωθούν οι υφιστάμενες συμβάσεις που έχουν στα χέρια τους ανάδοχοι επενδυτές.
Λέμε λοιπόν και ισχυριζόμαστε πως δεν υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν οι διάφορες ΣΑΕ και λέμε ότι το έλλειμμα θα διευρυνθεί ακόμη περισσότερο, τα χρόνια εφαρμογής των προγραμμάτων θα παραταθούν και σε κάθε περίπτωση πολύ λιγότερα πράγματα θα δούμε να εξελίσσονται.
Λέμε ακόμα ότι κανείς επίτροπος είτε τον λένε Χαν είτε όπως κι αν τον λένε, δεν έχει δυνατότητα παρεμβάσεων στη διαμόρφωση διαφορετικού τοπίου.
Λέμε λοιπόν ότι στην Ευρώπη μόνο οι πρωτοβουλίες παραμένουν εκεί και ο καθένας μόνο από πρωτοβουλίες θα μπορούσε να διευρύνει το πακέτο και όλα αυτά σε ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο.
Ξέρετε δεν μας αφορούν ούτε το πήγαινε ούτε το έλα, όποιος κι αν πηγαινοέρχεται δεν μας αγγίζουν οι περισπούδαστες αναλύσεις απ’ όπου και αν προέρχονται, είτε ιμιτασιόν σχετικούς, είτε άσχετους ημιμαθείς.
Η σχέση κόστους – αποτελέσματος στη Στερεά Ελλάδα είναι καθοριστική και καλό θα ήταν να μιλούν αυτές τις μέρες για τον οβελία και να αφήσουν στην άκρη εκείνα που δεν γνωρίζουν, για να τα πουν όποτε τα μάθουν.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα
Υ.Γ. Συνάδελφοι αυτοκινητιστές στο ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης για την Περιφέρεια Στερεάς με υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη τον Κώστα Μπασδέκη συμμετέχει ο συνάδελφός μας από την Ελάτεια της Φθιώτιδας Γιάννης Κεφάλας που ήταν στο ΔΣ του ΣΑΤΑ πρόεδρος του ράδιο ταξί πρόοδος και τώρα μέλος του ΔΣ. Με μακροχρόνιους αγώνες για το επαγγελματικό αυτοκίνητο, αξίζει την ψήφο μας.
Σας μεταφέρω ένα κείμενο της εφημερίδας ΗΜΕΡΑ με υπογραφή Γ.Π. και αφορά το νέο ΕΣΠΑ. Έχει ημερομηνία 18/4/2014 και τίτλο το: ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΛΕΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΑΣΗ.
Μέσα στον προεκλογικό διάλογο είναι αυτονόητο ότι το θέμα του ΣΕΣ, δηλαδή του νέου ΕΣΠΑ, θα είναι από τα κυρίαρχα. Μέχρι τώρα έχουμε γράψει αρκετά πράγματα και έχουμε καταδείξει με αριθμούς και μάλιστα αδιάψευστους ότι τα χρήματα που συνολικά θα πάρει η Περιφέρεια σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο είναι πολύ λιγότερα.
Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που ασχολούνται με την αλχημεία των αριθμών, τουφεκάνε κάποια νούμερα για να βγάζουν και αυθαίρετα συμπεράσματα και στο τέλος θεωρούν ότι πρέπει να γίνονται και αποδεκτά.
Για να έχουμε σοβαρή λοιπόν κουβέντα και όχι λόγια του αέρα καιρός είναι να δώσουν στην δημοσιότητα τα νούμερα, τα μεγέθη δηλαδή, γιατί εμείς και τα έχουμε δώσει και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να τα ξαναδώσουμε.
Λέμε λοιπόν ότι η Στερεά Ελλάδα θα πάρει λιγότερα χρήματα. Και λέμε ότι τα λιγότερα αυτά χρήματα είναι υποθηκευμένα.
Λέμε και επιμένουμε πως αν ξεκαθαρίσει το ΕΣΠΑ μέχρι αυτήν τη στιγμή περίπου μισό δίς ευρώ θα μεταφερθεί για χρηματοδότηση στα εθνικά ταμεία, δηλαδή εκεί που δεν υπάρχουν χρήματα.
Λέμε ακόμη ότι οποιοσδήποτε προγραμματισμός έχει τη δική του αξία. Όμως θέλουμε να ξέρουμε από πού θα πληρωθούν οι υφιστάμενες συμβάσεις που έχουν στα χέρια τους ανάδοχοι επενδυτές.
Λέμε λοιπόν και ισχυριζόμαστε πως δεν υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν οι διάφορες ΣΑΕ και λέμε ότι το έλλειμμα θα διευρυνθεί ακόμη περισσότερο, τα χρόνια εφαρμογής των προγραμμάτων θα παραταθούν και σε κάθε περίπτωση πολύ λιγότερα πράγματα θα δούμε να εξελίσσονται.
Λέμε ακόμα ότι κανείς επίτροπος είτε τον λένε Χαν είτε όπως κι αν τον λένε, δεν έχει δυνατότητα παρεμβάσεων στη διαμόρφωση διαφορετικού τοπίου.
Λέμε λοιπόν ότι στην Ευρώπη μόνο οι πρωτοβουλίες παραμένουν εκεί και ο καθένας μόνο από πρωτοβουλίες θα μπορούσε να διευρύνει το πακέτο και όλα αυτά σε ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο.
Ξέρετε δεν μας αφορούν ούτε το πήγαινε ούτε το έλα, όποιος κι αν πηγαινοέρχεται δεν μας αγγίζουν οι περισπούδαστες αναλύσεις απ’ όπου και αν προέρχονται, είτε ιμιτασιόν σχετικούς, είτε άσχετους ημιμαθείς.
Η σχέση κόστους – αποτελέσματος στη Στερεά Ελλάδα είναι καθοριστική και καλό θα ήταν να μιλούν αυτές τις μέρες για τον οβελία και να αφήσουν στην άκρη εκείνα που δεν γνωρίζουν, για να τα πουν όποτε τα μάθουν.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα
Υ.Γ. Συνάδελφοι αυτοκινητιστές στο ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης για την Περιφέρεια Στερεάς με υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη τον Κώστα Μπασδέκη συμμετέχει ο συνάδελφός μας από την Ελάτεια της Φθιώτιδας Γιάννης Κεφάλας που ήταν στο ΔΣ του ΣΑΤΑ πρόεδρος του ράδιο ταξί πρόοδος και τώρα μέλος του ΔΣ. Με μακροχρόνιους αγώνες για το επαγγελματικό αυτοκίνητο, αξίζει την ψήφο μας.