Εισηγήτρια στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας η Ελένη Μακρή-Θεοδώρου

«Εισηγήτρια στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας η Ελένη Μακρή-Θεοδώρου».
          Εισηγήτρια επί του Σ/Ν του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την «Ίδρυση και Οργάνωση Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία και άλλες διατάξεις» τοποθετήθηκε το περασμένο διήμερο στις συνεδριάσεις της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων η Βουλευτής κα Ε.Μακρή-Θεοδώρου.
         Τονίζοντας τη βασική αποστολή του Κράτους στην ανάπτυξη της ηθικής, πνευματικής, επαγγελματικής και φυσικής αγωγής των Ελλήνων, ανέπτυξε τους βασικούς  άξονες του συζητούμενου σχεδίου νόμου, υπενθυμίζοντας τις ιδιαίτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός κλάδος σήμερα.
          Αναφερόμενη στην πρόθεση της Κυβέρνησης να αντιμετωπιστεί επιτέλους η έλλειψη πολιτικής συνεννόησης και συνέχειας στα θέματα παιδείας και να οικοδομηθεί ένας μόνιμα ανοιχτός εθνικός διάλογος για όσα την απασχολούν, στήριξε την προτεινόμενη  σύσταση του Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία, ενός άτυπου οργάνου γνωμοδοτικού χαρακτήρα με συμβουλευτικό και βοηθητικό ρόλο.
        Προβάλλοντας ιδιαίτερα το πρόβλημα της στελέχωσης με εκπαιδευτικό προσωπικό, των σχολείων που λειτουργούν σε δυσπρόσιτες ορεινές και νησιωτικές περιοχές, πρόκρινε τη λύση του διπλασιασμού της μοριοδότησης στους μόνιμους(για 2 έτη)και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που θα υπηρετήσουν σ’αυτές.
       Η κα Μακρή στη συνέχεια, αναφερόμενη στο ιδιαίτερο καθεστώς των δημοσίων σχολείων της Θράκης, αποσαφήνισε ότι, με το παρόν νομοσχέδιο δεν επέρχεται καμία ουσιαστική μεταβολή στο υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, παρά μόνο μικρές διορθώσεις που εξασφαλίζουν τη λειτουργικότητα των σχολείων αυτών.
       Τέλος, σημαντική ήταν η αναφορά της Βουλευτού στη διόρθωση των προβλημάτων και τη διευκόλυνση της πρόσβασης των ανθρώπων με αναπηρίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, ζήτησε την κατάργηση της συγκεκριμένης διάταξης του Ν.3848/2010, κατά την εφαρμογή της οποίας οι πάσχοντες από συγκεκριμένες παθήσεις, επιτυχόντες σε πανεπιστημιακά τμήματα, στερούνταν την εισαγωγή τους σ’αυτά. Ο συγκεκριμένος νόμος έδινε τη δυνατότητα στα δεύτερα, μετά από συγκεκριμένη διαδικασία, να αποφασίζουν κυριαρχικά να μην κάνουν δεκτή την εισαγωγή των ατόμων με αναπηρία εφόσον η παρακολούθησή τους ήταν δυσχερής για τους πάσχοντες. Καταδικάζοντας τη ρύθμιση ως περιοριστική, χωρίς έρεισμα στα ακαδημαϊκά κριτήρια και τις διατάξεις περί ισότητας, η κα Μακρή πρότεινε την κατάργησή της, με στόχο την άρση αυτής της αδικίας.

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!