
Η ιστοσελίδα που για να δημιουργηθεί χρειαζόταν …..Σκηνοθέτη!!!!
Σε άρθρο μας το Σεπτέμβριο του 2013 (δείτε εδώ), επί διοίκηση Γιαννακίδη και διαβάζοντας την προκήρυξη του έργου (αξίας 225.000 euro) είχε κάνει εντύπωση πως για να δημιουργηθεί το έργο μέσα στις προϋποθέσεις, ο ανάδοχος θα έπρεπε να είχε στο προσωπικό και σκηνοθέτη.
Συγκεκριμένα ανέφερε η προκήρυξη: “Σημειώνεται ότι για την διασφάλιση της κάλυψης όλου του εύρους των απαιτήσεων του έργου, ο υποψήφιος ανάδοχος θα πρέπει να συγκροτήσει ομάδα έργου που αποτελούμενη τουλάχιστον από τις εξής ειδικότητες: – ειδικός σε θέματα ερμηνείας πολιτισμού δικτύωσης/επικοινωνίας και δημοσιοποίησης τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών -γραφίστας -σκηνοθέτης -επιστήμων πληροφορικής -μεταφραστές πιστοποιημένοι από αρμόδιους φορείς στις γλώσσες που απαιτούνται”
“Ξέχασαν” το Μη Ανταλλάξιμο Προϊόν της Περιφέρειας και όλης της Ελλάδας
Με τον όρο Μη Ανταλλάξιμο Προϊόν αναφερόμαστε σε ένα τουριστικό προϊόν όπου δεν υπάρχει πουθενά αλλού στο κόσμο. Αυτό αποτελεί σημείο αναφοράς για κάθε περιοχή με συνέπεια να δημιουργείς ένα προϊόν χωρίς ανταγωνισμό
Στην Περιφέρεια της ΑΜΘ υπάρχει λοιπόν ένα Προϊόν που δεν μπορείς να το βρεις πουθενά αλλού στο κόσμο, και ποιο είναι αυτό; Η οροσειρά της Ροδόπης! Φυσικά δεν αναφερόμαστε στα βουνά και στα δέντρα , αλλά στην ποικιλία φυτών που υπάρχει. Πουθενά αλλού στο κόσμο δεν υπάρχει η ποικιλία που βρίσκεται στην Ροδόπη όπου κάποιοι κάνουν λόγο μέχρι 3000 διαφορετικά είδη (δεν υπάρχει επίσημη καταγραφή). Η αμέσως επόμενη ποικιλία βρίσκεται στην Ελβετία με 660 είδη και οι οποίοι το εκμεταλλεύονται τουριστικά μέσω των ειδών διατροφής και συγκεκριμένα το γάλα (είναι ωραίο να ακούγετε ότι τα ζώα βοσκούν σε 660 διαφορετικά ήδη φυτών)
Ο λόγος που συνέβη αυτό δεν είναι επειδή ο θεός έριξε όλους τους σπόρους στην Ροδόπη αλλά γιατί σε αυτό το σημείο σταμάτησαν οι παγετώνες και μαζί τους έφεραν και όλα αυτά τα είδη από την Ευρώπη.
Παρέλαβαν το έργο χωρίς να ολοκληρωθεί
Η σημείωση μας σχετικά με την μη αναφορά στο μοναδικό προϊόν της Περιφέρειας δεν είναι και η μόνη σοβαρή έλλειψη. Κάνοντας μια περιήγηση στο www.emtgreece.com στην νέα σελίδα της Περιφέρειας που παρουσιάστηκε από τον Περιφερειάρχη ως επιτυχία του θα διαπιστώνουμε ότι οι παραλίες της Περιφέρειας είναι μόνο 5 http://www.emtgreece.com/el/beaches , θα δούμε ότι τα τοπικά προϊόντα σε όλη την Περιφέρεια είναι μόνο 9 http://www.emtgreece.com/el/local-products, για την Τοπική Κουζίνα ασχολίαστο και όσο αφορά την ιστορία, καμιά αναφορά στον Ηρακλή (όταν η τελευταία ταινία μιλούσε συνέχεια για την Θράκη), για τα άλογα του Διομήδη, για το αρχαιότερο κρασί (δείτε εδώ) στην Ευρώπη και στην Καβάλα, για την Μάχη που έκρινε την ιστορία της Δημοκρατίας στους Φιλίππους, καμιά αναφορά στο Θράκα Ιππέα και η σχέση με τον Άγιο Γεώργιο και φυσικά, καμιά αναφορά στον Ορφέα και στον Διόνυσο
Το τελευταίο μάλιστα είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστούμε την προσπάθεια των Βουλγάρων να συνδέσουν όλη την αρχαία Θράκη με την ιστορία τους. Μάλιστα στις 15 Απριλίου στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι και για δύο μήνες θα εγκαινίασαν την έκθεση “Το έπος των βασιλιάδων της Θράκης – αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην Βουλγαρία”
“Πουλάνε” topless στην Σαμοθράκη
Εντύπωση προκαλεί και η διαχείριση των Socials και συγκεκριμένα στο Facebook (αγνοούν άλλα που ευνοούν τα Post διακοπών) όπου ο διαχειριστής φροντίζει να ενημερώνει τους υποψήφιους επισκέπτες και για θέματα που δεν τους αφορούν όπως η πολιτική
http://www.komotinipress.gr