Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του Ρ/Φ LAMIA FM1, ως συνέχεια της συνέντευξης με τον εντεταλμένο περιφερειακό σύμβουλο για την Πολιτική Προστασία Θανάση Καρακάντζα: "...μετά την εμπλοκή με τις Υπηρεσίες περί μνημείων άρχισαν εργασίες συντήρησης αντί κατεδάφισης της υφιστάμενης γέφυρας στο Παλιούρι".
Να θεωρήσουμε ως θετική την εξέλιξη, αν δεν είναι μια προσπάθεια να αποφύγουν την δημόσια κατακραυγή και τις συνέπειες της παράνομης ως τώρα κατεδάφισης. Αν δεν είναι μια κίνηση να συνεχίσουν την αποκαθήλωση και την καταστροφή της γέφυρας "βαφτίζοντας το κρέας ψάρι" και ό,τι έγινε ως τώρα ήταν μια προσπάθεια συντήρησης ...
Σε κάθε περίπτωση, είναι επιβεβλημένη η αποκατάσταση της γέφυρας και η επανατοποθέτηση των σιδερένιων τμημάτων "Η" και των πλαινών με την ίδια τεχνική "πριτσινωτά", χωρίς συγκολλήσεις και πρόχειρες κακοτεχνίες και η συντήρηση των πέτρινων βάθρων με την επίβλεψη ειδικών του Υπουργείου Πολιτισμού.
Επίσης θεωρούμε επιβεβλημένη - και επείγουσα ανάγκη - την κατασκευή νέας γέφυρας τύπου "μπέλεΪ" ανάντι της σημερινής, 40-50 μέτρα δυτικά, για την ασφαλή διέλευση των τροχοφόρων και των αγροτικών μηχανημάτων εξυπηρετώντας τις ανάγκες των αγροτών και των κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι δικαιολογημένα διαμαρτύρονται και αγανακτούν. Είναι οι μόνοι που δεν έχουν ευθύνη για το ό,τι έγινε.
Στέφανος Σταμέλλος
Να θεωρήσουμε ως θετική την εξέλιξη, αν δεν είναι μια προσπάθεια να αποφύγουν την δημόσια κατακραυγή και τις συνέπειες της παράνομης ως τώρα κατεδάφισης. Αν δεν είναι μια κίνηση να συνεχίσουν την αποκαθήλωση και την καταστροφή της γέφυρας "βαφτίζοντας το κρέας ψάρι" και ό,τι έγινε ως τώρα ήταν μια προσπάθεια συντήρησης ...
Σε κάθε περίπτωση, είναι επιβεβλημένη η αποκατάσταση της γέφυρας και η επανατοποθέτηση των σιδερένιων τμημάτων "Η" και των πλαινών με την ίδια τεχνική "πριτσινωτά", χωρίς συγκολλήσεις και πρόχειρες κακοτεχνίες και η συντήρηση των πέτρινων βάθρων με την επίβλεψη ειδικών του Υπουργείου Πολιτισμού.
Επίσης θεωρούμε επιβεβλημένη - και επείγουσα ανάγκη - την κατασκευή νέας γέφυρας τύπου "μπέλεΪ" ανάντι της σημερινής, 40-50 μέτρα δυτικά, για την ασφαλή διέλευση των τροχοφόρων και των αγροτικών μηχανημάτων εξυπηρετώντας τις ανάγκες των αγροτών και των κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι δικαιολογημένα διαμαρτύρονται και αγανακτούν. Είναι οι μόνοι που δεν έχουν ευθύνη για το ό,τι έγινε.
Στέφανος Σταμέλλος