
Ανταγωνιστική διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
Έτοιμο το στρατηγικό σχέδιο
Marketing της Περιφέρειας από τον ΣΕΤΕ
Πραγματοποιήθηκε
χθες στη Χαλκίδα, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, η
δεύτερη περιφερειακή εκδήλωση του ΣΕΤΕ στην περιοχή. Στόχος της
επαναληπτικής εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση του ολοκληρωμένου στρατηγικού
σχεδίου Marketing της Περιφέρειας, που εκπόνησε η
Marketing Greece.
Με άξονα
στρατηγικής την ανταγωνιστική διαφοροποίηση της περιφέρειας και τη
στρατηγική στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές, το σχέδιο αποτελεί ένα
ολοκληρωμένο
Marketing Plan
των τουριστικών
προϊόντων της Στερεάς Ελλάδας. Αποτελεί δε τη βάση για την ενίσχυση και
εξέλιξη του συμβουλευτικού ρόλου του ΣΕΤΕ με τις τοπικές αρχές.
Το πλάνο
περιγράφει τις ενέργειες που πρέπει να εφαρμοστούν από κάθε περιοχή
ξεχωριστά και ανά προσφερόμενο προϊόν, δημιουργώντας έναν αναλυτικό
οδικό χάρτη έως το 2020. Πιο συγκεκριμένα, ο οδικός χάρτης προσδιορίζει
και αναλύει το σύνολο των τουριστικών προϊόντων, που πρέπει να
αναπτυχθούν ή να ενισχυθούν, αναλύει τα στοιχεία ζήτησης και προσφοράς,
τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, καθώς και την επικοινωνιακή πλατφόρμα η
οποία θα προωθήσει τον προορισμό διεθνώς.
Εκ
μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ, στην εκδήλωση παρευρέθηκαν,
εκτός του Προέδρου κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη, και ο κ. Γιώργος Βερνίκος,
Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου. Από την πλευρά της
Περιφέρειας, στην εκδήλωση συμμετείχαν ο κ. Κώστας Μπακογιάννης,
Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, ο κ. Ηλίας Σανίδας, Αντιπεριφερειάρχης
Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού Στερεάς Ελλάδας και ο κ. Φάνης
Σπανός, Αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας.
Ο
Προέδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης δήλωσε μεταξύ
άλλων: «Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική οικονομία και
τους επιχειρηματίες σε όλη την Ελλάδα. Ο ΣΕΤΕ ως στρατηγικός σύμβουλος
της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, των τοπικών αρχών, της τοπικής
επιχειρηματικότητας και της κοινωνίας του τουρισμού, παραδίδει έναν
ολοκληρωμένο οδικό χάρτη που θα αναδείξει και θα ενισχύσει τα
ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ευρύτερης περιοχής. Ταυτόχρονα,
τόσο η Marketing Greece, που υλοποίησε αυτό το ολοκληρωμένο πλάνο, όσο και το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, παραμένουν
ενεργοί σύμβουλοι της Περιφέρειας».