Γιάννης Σαρακιώτης στην Εξεταστική Επιτροπή για τη διερεύνηση σκανδάλων στο χώρο της υγείας: «Οι εποχές της ανομίας και της διαπλοκής πέρασαν ανεπιστρεπτί»

Τοποθέτηση του Βουλευτή Φθιώτιδας Ιωάννη Σαρακιώτη στην Εξεταστική Επιτροπή για τη Διερεύνηση Σκανδάλων στο Χώρο της Υγείας (Ερρίκος Ντυνάν), 24.05.2017.
Γιάννης Σαρακιώτης στην Εξεταστική Επιτροπή για τη διερεύνηση σκανδάλων στο χώρο της υγείας: «Οι εποχές της ανομίας και της διαπλοκής πέρασαν ανεπιστρεπτί»
Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο Βουλευτής Φθιώτιδας Ιωάννης Σαρακιώτης κατά την τοποθέτησή του στην Εξεταστική Επιτροπή για τη διερεύνηση σκανδάλων στο χώρο της υγείας, της οποίας είναι μέλος. Στάθηκε ιδιαιτέρως στα πεπραγμένα της υπουργίας των σημερινών τιμητών κυρίων Γεωργιάδη και Βορίδη αναφορικά με το νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν» και στηλίτευσε τις μεθοδεύσεις τους ώστε αυτό να δοθεί τελικά βορά σε ιδιώτες έναντι πινακίου φακής.
Αρχικά, ο κ. Σαρακιώτης αναφέρθηκε σε έγγραφο του κ. Άδωνη Γεωργιάδη σύμφωνα με το οποίο ζητείτο η παραίτηση όλων των μελών του ΔΣ του νοσοκομείου και ο εν συνεχεία διορισμός φίλων του ιδίου και του κ. Μητσοτάκη. Σε άλλο έγγραφο στις 14-1-2014, ο κ. Γεωργιάδης – σε ρόλο «συνεργάτη», «υπαλλήλου» και «μεσάζοντα» όπως ανέφερε ο κ. Σαρακιώτης – ενημέρωνε ότι τα δάνεια του νοσοκομείου εξαγοράστηκαν από τον κ. Σάλλα μέσω της Marfin Κύπρου.
Κατάληξη των μεθοδεύσεων της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας της περιόδου ήταν η υπογραφή ενός μνημονίου μεταξύ του κ. Γεωργιάδη, της διοίκησης του νοσοκομείου και της Τράπεζας Πειραιώς το οποίο καταστρατηγούσε πλήρως το δημόσιο συμφέρον. Όπως σημείωσε ο Βουλευτής, τρία χρόνια μετά, δε γνωρίζουμε το αντίτιμο για την εξαγορά των δανείων, το βαθμό εξυπηρέτησής τους, καθώς και την ύπαρξη ευθυνών για τους κυρίους Πανεθυμιτάκη και Νίκα οι οποίοι υπήρξαν καθοριστικοί παράγοντες κατά τη μεταβίβαση του νοσοκομείου και την επόμενη μόλις ημέρα, βρέθηκαν να εργάζονται για λογαριασμό ανταγωνιστών.
Σχετικά με τη διαδικασία του πλειστηριασμού, εκτός του αστικού κώδικα, ισχύει ο αναγκαστικός νόμος 2039/1939 περί κοινωφελών ιδρυμάτων, κάτι το οποίο δεν αρκούσε για την επιτυχή κατάληξη της μεθόδευσης. Έτσι, η τότε ηγεσία του Υπουργείου Υγείας  ανέλαβε πάλι να λάβει τις αναγκαίες νομοθετικές πρωτοβουλίες προκειμένου να ξεπουληθεί το «Ντυνάν». Σε συνάρτηση με τον ενδεχομένως σκοπούμενο υπερδανεισμό του, ο στόχος τελικά επετεύχθη.
Μολονότι από τις 30-6-2014 είχε εκδοθεί η απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών σύμφωνα με την οποία επιτρεπόταν η κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων και της άδειας λειτουργίας, στις 18-9-2014 ο τότε Υπουργός Υγείας κ. Βορίδης εισήγε – σε ένα άσχετο νομοσχέδιο – τροπολογία προκειμένου να επιτρέπεται η κατάσχεση της άδειας λειτουργίας ως ειδικό περιουσιακό στοιχείο.
Ο κ. Σαρακιώτης έκλεισε την τοποθέτησή του αναφερόμενος στην αυθαίρετη εκτίμηση του δικαστικού επιμελητή το 2014 όταν, αντί να απευθυνθεί στο λογιστήριο του νοσοκομείου προκειμένου να λάβει την αναγκαία πληροφόρηση, ενήργησε αμελώς εξάγοντας μια ανεπαρκή εκτίμηση των ειδικών περιουσιακών στοιχείων.
Η ύψιστη υποχρέωση του Ελληνικού Κοινοβουλίου συνίσταται στην οριστική διαλεύκανση των υποθέσεων στο χώρο της υγείας και στη διευκόλυνση της δικαιοσύνης ώστε να λογοδοτήσουν όσοι ευθύνονται για τα βάρη, τα οποία επωμίζεται η ελληνική κοινωνία εξαιτίας των πεπραγμένων τους

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!