Κίνα Focus: Νέα τρένα υψηλής ταχύτητας τρέχουν στις γραμμές της Βόρειας Κίνας
Το τρένο Fuxing C2001 φτάνει στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Tianjin, την 21η Αυγούστου 2017. Τα τρένα νέας γενιάς Fuxing της Κίνας, τέθηκαν σε λειτουργία στο Διεθνές Σιδηροδρομικό Σταθμό Πεκίνου-Τιαντζίν στις 21 Αυγούστου (Xinhua / Yang Baosen)
Το τρένο νέας γενιάς υψηλής ταχύτητας, "Fuxing", τέθηκε σε λειτουργία τη Δευτέρα σε δύο σιδηροδρομικές γραμμές που συνδέουν τις μεγάλες πόλεις Πεκίνο-Τιαντζίν-Χεμπέι.
Το Fuxing αποτελεί την αναβάθμιση του Hexie. Πλήρως σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Κίνα, το Fuxing είναι πιο ευρύχωρο και ενεργειακά αποδοτικό, με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Μετά από 600.000 χιλιόμετρα δοκιμών απόδοσης, το νέο τρένο έχει σχεδιασμένη διάρκεια ζωής 30 ετών, 50% περισσότερο από τον προκάτοχό του, δήλωσε ο Yu Hongliang, μηχανικός στο Beijing Railway Bureau. Είναι επίσης πιο σύγχρονο, με πρίζες, θύρες USB και δωρεάν WiFi.
Σε σύγκριση με το παλαιότερο μοντέλο, η κατανάλωση ισχύος ανά 100 χλμ είναι 17% λιγότερη όταν εκτελείται στα 350 χλμ / ώρα, δήλωσε ο Yu.
Η αμαξοστοιχία διαθέτει επίσης εξελιγμένο σύστημα παρακολούθησης που επιβραδύνει αυτόματα την αμαξοστοιχία σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή μη φυσιολογικών συνθηκών.
Στα τέλη Ιουνίου, τα νέα τρένα μεγάλης ταχύτητας έτρεξαν για πρώτη φορά στη γραμμή Πεκίνου-Σαγκάης, την πιο πολυσύχναστη διαδρομή της Κίνας που χρησιμοποιούσαν καθημερινά περισσότεροι από μισό εκατομμύριο επιβάτες. Στην Κίνα πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να ζουν σε μία πόλη και να μετακινούνται με τρένο υψηλής ταχύτητας για να εργαστούν σε άλλη πόλη.
Έξι χρόνια μετά τη μείωση της ταχύτητας σε 300 χλμ / ώρα, το τρένο Fuxing θα τρέξει με ταχύτητα 350 χλμ / ώρα τη διαδρομή Πεκίνου - Σαγκάης στις 21 Σεπτεμβρίου, δήλωσε την Τετάρτη η China Railway Corp.
Η Κίνα έχει το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο μεγάλης ταχύτητας στον κόσμο, με 22.000 χιλιόμετρα, ή περίπου το 60% του συνόλου του κόσμου.
Περίπου το ένα τρίτο των σιδηροδρόμων μεγάλης ταχύτητας της Κίνας σχεδιάστηκαν για να κινούνται με ταχύτητα 350 χιλιομέτρων / ώρα.
Τα κινεζικά τρένα υψηλής ταχύτητας πουλήθηκαν στην Ινδονησία, τη Ρωσία , το Ιράν και την Ινδία.
Επιμέλεια Δ.Κ.
LamiaTimes.gr
http://news.xinhuanet.com
Το τρένο Fuxing C2001 φτάνει στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Tianjin, την 21η Αυγούστου 2017. Τα τρένα νέας γενιάς Fuxing της Κίνας, τέθηκαν σε λειτουργία στο Διεθνές Σιδηροδρομικό Σταθμό Πεκίνου-Τιαντζίν στις 21 Αυγούστου (Xinhua / Yang Baosen)
Το τρένο νέας γενιάς υψηλής ταχύτητας, "Fuxing", τέθηκε σε λειτουργία τη Δευτέρα σε δύο σιδηροδρομικές γραμμές που συνδέουν τις μεγάλες πόλεις Πεκίνο-Τιαντζίν-Χεμπέι.
Το Fuxing αποτελεί την αναβάθμιση του Hexie. Πλήρως σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Κίνα, το Fuxing είναι πιο ευρύχωρο και ενεργειακά αποδοτικό, με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Μετά από 600.000 χιλιόμετρα δοκιμών απόδοσης, το νέο τρένο έχει σχεδιασμένη διάρκεια ζωής 30 ετών, 50% περισσότερο από τον προκάτοχό του, δήλωσε ο Yu Hongliang, μηχανικός στο Beijing Railway Bureau. Είναι επίσης πιο σύγχρονο, με πρίζες, θύρες USB και δωρεάν WiFi.
Σε σύγκριση με το παλαιότερο μοντέλο, η κατανάλωση ισχύος ανά 100 χλμ είναι 17% λιγότερη όταν εκτελείται στα 350 χλμ / ώρα, δήλωσε ο Yu.
Η αμαξοστοιχία διαθέτει επίσης εξελιγμένο σύστημα παρακολούθησης που επιβραδύνει αυτόματα την αμαξοστοιχία σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή μη φυσιολογικών συνθηκών.
Στα τέλη Ιουνίου, τα νέα τρένα μεγάλης ταχύτητας έτρεξαν για πρώτη φορά στη γραμμή Πεκίνου-Σαγκάης, την πιο πολυσύχναστη διαδρομή της Κίνας που χρησιμοποιούσαν καθημερινά περισσότεροι από μισό εκατομμύριο επιβάτες. Στην Κίνα πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να ζουν σε μία πόλη και να μετακινούνται με τρένο υψηλής ταχύτητας για να εργαστούν σε άλλη πόλη.
Έξι χρόνια μετά τη μείωση της ταχύτητας σε 300 χλμ / ώρα, το τρένο Fuxing θα τρέξει με ταχύτητα 350 χλμ / ώρα τη διαδρομή Πεκίνου - Σαγκάης στις 21 Σεπτεμβρίου, δήλωσε την Τετάρτη η China Railway Corp.
Η Κίνα έχει το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο μεγάλης ταχύτητας στον κόσμο, με 22.000 χιλιόμετρα, ή περίπου το 60% του συνόλου του κόσμου.
Περίπου το ένα τρίτο των σιδηροδρόμων μεγάλης ταχύτητας της Κίνας σχεδιάστηκαν για να κινούνται με ταχύτητα 350 χιλιομέτρων / ώρα.
Τα κινεζικά τρένα υψηλής ταχύτητας πουλήθηκαν στην Ινδονησία, τη Ρωσία , το Ιράν και την Ινδία.
Επιμέλεια Δ.Κ.
LamiaTimes.gr
http://news.xinhuanet.com