Έργα οδικής ασφάλειας στην Παλαιά Εθνική Οδό Θήβας- Λιβαδειάς- Λαμίας
Ξεκινούν οι παρεμβάσεις για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Παλαιά Εθνική Οδό Θήβας-Λιβαδειάς-Λαμίας που προβλέπουν την αποκατάσταση των ομαλών συνθηκών κυκλοφορίας και τον εκσυγχρονισμό τους, για την ασφαλέστερη διέλευση των οχημάτων.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, προϋπολογισμού 2,5εκατ. ευρώ, με το οποίο εκσυγχρονίζεται το δίκτυο που εξυπηρετεί χιλιάδες διερχόμενους οδηγούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν την παλαιά εθνική οδό για να μετακινηθούν πιο οικονομικά, λόγω της αύξησης της τιμής των διοδίων και αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδιασμού για την διάθεση συνολικά 6εκατ. ευρώ για έργα στον άξονα Θήβας-Λιβαδειάς-Λαμίας.
Το έργο περιλαμβάνει:
1. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στην Π.Ε.Ο.3 Λαμία-Λιβαδειά, στο τμήμα από διασταύρωση με Ε.Ο.Λαμίας-Άμφισσας έως όρια νομών Φθιώτιδας-Βοιωτίας.
2. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ
3. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ Π.Ε.Ο.3 Η Παλαιά Εθνική Οδός λόγω της αυξημένης βαριάς κυκλοφορίας των τελευταίων ετών, απαιτεί σημαντική συντήρηση αλλά και ενίσχυση του οδοστρώματος. Στα σημεία που εμφανίζονται φθορές, θα γίνει συγκολλητική επάλειψη, αφού προηγηθεί επιμελής καθαρισμός του οδοστρώματος, και στη συνέχεια θα κατασκευαστεί ασφαλτοτάπητας κυκλοφορίας με ασφαλτόμιγμα Α265, πάχους 0,05 μ. και αντιολισθηρός ασφαλτοτάπητας πάχους 0,04 μ. Όπου υπάρχουν καθιζήσεις και ανωμαλίες του οδοστρώματος, της στρώσης του Α265 θα προηγηθεί εξισωτική στρώση με ασφαλτόμιγμα Α260 για την επίτευξη ομαλής επιφάνειας σε όλο το πλάτος της οδού. Στις περιπτώσεις που υπάρχουν ρηγματώσεις του ασφαλτοτάπητα τα τμήματα του ασφαλτοτάπητα με τις έντονες φθορές θα αποξηλώνονται.
Για το έργο που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, μίλησε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης:
«Οικονομική κρίση και λάθος πολιτικές μαζί δημιουργούν μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση, την οποία εμείς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκουμε μπροστά μας καθημερινά. Είναι αδιανόητο να μη χρησιμοποιούνται οι σύγχρονοι δρόμοι ευρωπαϊκών προδιαγραφών, λόγω του αυξημένου κόστους των διοδίων. Η Παλαιά Εθνική Οδός έχει δυστυχώς μετατραπεί και πάλι σε κύριο οδικό δίκτυο, με τους οδηγούς των ΙΧ, αλλά κυρίως των βαρέων οχημάτων, να διέρχονται από αυτή για να γλιτώσουν χρήματα. Δίκη μας ευθύνη, να μπορούν τουλάχιστον να διέρχονται με όσο το δυνατό μεγαλύτερη ασφάλεια. Δεν θα κουραστώ να λέω άλλωστε, ότι ο εκσυγχρονισμός κάθε δρόμου, ακόμη και των παλαιών εθνικών οδών, δεν είναι μόνο υποχρέωση, αλλά αποτελεί και μέσο βελτίωσης της καθημερινότητας για τους κατοίκους, τους επαγγελματίες και τους επισκέπτες. Αυτό που επιδιώκουμε, είναι η αλλαγή της εικόνας αλλά και των συνθηκών κυκλοφορίας σε ολόκληρη την Στερεά Ελλάδα».
Ξεκινούν οι παρεμβάσεις για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Παλαιά Εθνική Οδό Θήβας-Λιβαδειάς-Λαμίας που προβλέπουν την αποκατάσταση των ομαλών συνθηκών κυκλοφορίας και τον εκσυγχρονισμό τους, για την ασφαλέστερη διέλευση των οχημάτων.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, προϋπολογισμού 2,5εκατ. ευρώ, με το οποίο εκσυγχρονίζεται το δίκτυο που εξυπηρετεί χιλιάδες διερχόμενους οδηγούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν την παλαιά εθνική οδό για να μετακινηθούν πιο οικονομικά, λόγω της αύξησης της τιμής των διοδίων και αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδιασμού για την διάθεση συνολικά 6εκατ. ευρώ για έργα στον άξονα Θήβας-Λιβαδειάς-Λαμίας.
Το έργο περιλαμβάνει:
1. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στην Π.Ε.Ο.3 Λαμία-Λιβαδειά, στο τμήμα από διασταύρωση με Ε.Ο.Λαμίας-Άμφισσας έως όρια νομών Φθιώτιδας-Βοιωτίας.
2. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ
3. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ Π.Ε.Ο.3 Η Παλαιά Εθνική Οδός λόγω της αυξημένης βαριάς κυκλοφορίας των τελευταίων ετών, απαιτεί σημαντική συντήρηση αλλά και ενίσχυση του οδοστρώματος. Στα σημεία που εμφανίζονται φθορές, θα γίνει συγκολλητική επάλειψη, αφού προηγηθεί επιμελής καθαρισμός του οδοστρώματος, και στη συνέχεια θα κατασκευαστεί ασφαλτοτάπητας κυκλοφορίας με ασφαλτόμιγμα Α265, πάχους 0,05 μ. και αντιολισθηρός ασφαλτοτάπητας πάχους 0,04 μ. Όπου υπάρχουν καθιζήσεις και ανωμαλίες του οδοστρώματος, της στρώσης του Α265 θα προηγηθεί εξισωτική στρώση με ασφαλτόμιγμα Α260 για την επίτευξη ομαλής επιφάνειας σε όλο το πλάτος της οδού. Στις περιπτώσεις που υπάρχουν ρηγματώσεις του ασφαλτοτάπητα τα τμήματα του ασφαλτοτάπητα με τις έντονες φθορές θα αποξηλώνονται.
Για το έργο που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, μίλησε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης:
«Οικονομική κρίση και λάθος πολιτικές μαζί δημιουργούν μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση, την οποία εμείς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκουμε μπροστά μας καθημερινά. Είναι αδιανόητο να μη χρησιμοποιούνται οι σύγχρονοι δρόμοι ευρωπαϊκών προδιαγραφών, λόγω του αυξημένου κόστους των διοδίων. Η Παλαιά Εθνική Οδός έχει δυστυχώς μετατραπεί και πάλι σε κύριο οδικό δίκτυο, με τους οδηγούς των ΙΧ, αλλά κυρίως των βαρέων οχημάτων, να διέρχονται από αυτή για να γλιτώσουν χρήματα. Δίκη μας ευθύνη, να μπορούν τουλάχιστον να διέρχονται με όσο το δυνατό μεγαλύτερη ασφάλεια. Δεν θα κουραστώ να λέω άλλωστε, ότι ο εκσυγχρονισμός κάθε δρόμου, ακόμη και των παλαιών εθνικών οδών, δεν είναι μόνο υποχρέωση, αλλά αποτελεί και μέσο βελτίωσης της καθημερινότητας για τους κατοίκους, τους επαγγελματίες και τους επισκέπτες. Αυτό που επιδιώκουμε, είναι η αλλαγή της εικόνας αλλά και των συνθηκών κυκλοφορίας σε ολόκληρη την Στερεά Ελλάδα».