Η Aqua Vista Hotels στα επιτυχημένα Sales Seminar
Η
Aqua Vista Hotels συμμετείχε στο τέταρτο και άκρως επιτυχημένο Sales
Seminar για επαγγελματίες του Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη
20 Οκτωβρίου 2018 στη Ρόδο. Με κύριο θέμα την αύξηση των εσόδων και των
κρατήσεων, εφαρμόζοντας ποικίλες νέες προσεγγίσεις και στρατηγικές, το
σεμινάριο προσέλκυσε πλήθος συμμετεχόντων από διάφορους τομείς του
κλάδου της φιλοξενίας.
Η
εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα “Γιώργος Β. Καραγιάννης” του
Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου σε συνδιοργάνωση με
τον Δήμο Ρόδου, τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ)
και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου. Εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου που
παραβρέθηκαν, προλόγισαν το Sales Seminar τονίζοντας τη σημασία των
σεμιναρίων, καθώς συστήνουν νέα και καινοτόμα εργαλεία για την ανάπτυξη
και τη βιωσιμότητα.
Το
Sales Seminar της Ρόδου ήταν το τέταρτο από μια σειρά σεμιναρίων που
διοργανώνουν σημαντικοί επαγγελματίες του κλάδου, έπειτα από μια ιδέα
που γεννήθηκε το καλοκαίρι του 2018. Η αρχή έγινε στη Νάξο τον
Σεπτέμβριο, ενώ ακολούθησαν η Πάρος, η Σαντορίνη και η Ρόδος τον
Οκτώβριο με τις ημερίδες να πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα του
Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του
ΕΟΤ. Η Aqua Vista Hotels ένωσε τις δυνάμεις της με τέσσερις εκ των
κορυφαίων επαγγελματιών του ελληνικού τουριστικού κλάδου, συνθέτοντας
ένα μοναδικό πάνελ ειδικών, καθένας από τους οποίους προσέφερε την
ανεκτίμητη τεχνογνωσία του. Η κ. Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels
παρουσίασε case studies από επιτυχημένες ξενοδοχειακές μονάδες σε
επίπεδο αποδοτικής διαχείρισης κρατήσεων και εύστοχης δημιουργίας
τουριστικού προϊόντος, ενώ ο κ. Αλέξανδρος Δαμίγος από τη Marinet μίλησε για τη χρησιμότητα της ισχυρής online παρουσίας ενός ξενοδοχείου. Ο κ. Βίκτωρας Μάτσας και η κ. Στέλλα Τσαντήλα από τη WebHotelier ανέλυσαν τα οφέλη της υιοθέτησης εργαλείων υψηλής τεχνολογίας, ενώ η κ. Κέλλυ Αθανασιάδου της #Rest@rt Contemporary Art Platform εισήγαγε τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στη χρήση της τέχνης και του πολιτισμού ως μοναδικών εργαλείων πώλησης. Τέλος, ο κ. Ιάκωβος Σαχάς του DNA Travel μίλησε για τα οφέλη του βιωματικού τουρισμού.
Η κ. Σοφία Ματζουράνη σχολίασε την πρωτοφανή επιτυχία των Sales Seminars δηλώνοντας χαρακτηριστικά: “Η
αρχική μας ιδέα να ταξιδέψουμε με μια ομάδα ειδικών του τουρισμού σε
όλη την Ελλάδα για να προσεγγίσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους ξενοδόχους
μετατράπηκε σε μια πολύ επιτυχημένη δράση, κατά την οποία έγινε
ιδιαίτερα φανερή η ανάγκη πληροφόρησης σχετικά με τις τελευταίες
εξελίξεις του κλάδου. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που η προσέλευση σε κάθε
σεμινάριο ήταν τόσο μεγάλη και που η Aqua Vista Hotels συνέβαλε για
ακόμα μια φορά στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και του κλάδου της
φιλοξενίας”.
Μετά
την αξιόλογη πορεία των σεμιναρίων, το πάνελ των εισηγητών προσκλήθηκε
να συμμετάσχει στο 8ο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας την Τρίτη 20 Νοεμβρίου
2018, στο Elite City Resort της μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Σε αυτή τη
διοργάνωση σε ρόλο επίτιμου ομιλητή θα λάβει μέρος και ο κ. Χάρης
Μπρουσαλιάν, Sales & Marketing Manager του Greek Travel Pages. Η
πρωτοβουλία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, της
Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Καλαμάτας και της πλατφόρμας visitgreece.gr,
ενώ η τριήμερη εκδήλωση, η οποία διαρκεί από τις 19 έως τις 21
Νοεμβρίου, έχει ως στόχο να προσφέρει στους επαγγελματίες, τους
εργαζομένους και τους σπουδαστές στον τομέα του Τουρισμού την ευκαιρία
να μάθουν για τις νέες εξελίξεις στον κλάδο. Η ιδιαίτερα τιμητική
πρόσκληση δίνει τη δυνατότητα στην ομάδα των Sales Seminar να μοιραστεί
τις ιδέες και την εμπειρία της σε μια σπουδαία εκπαιδευτική δράση,
επισημαίνοντας την αξία της δράσης τους.
Η συμμετοχή στα σεμινάρια είναι δωρεάν για όλους τους ξενοδόχους και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.