Αιτήσεις για τον 13ο κύκλο επιτάχυνσης OK!Thess

 


Αιτήσεις για τον 13ο κύκλο επιτάχυνσης OK!Thess

 Το OK!Thess συνεχίζει δυναμικά τις δράσεις του για την ενίσχυση της κοινότητας των startup επιχειρήσεων επιδιώκοντας με συνέπεια, να εμπνέει, να στηρίζει και να ενώνει όσους θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην καινοτόμο επιχειρηματικότητα.  


Αν έχεις μια καινοτόμο ιδέα και θέλεις να την εξελίξεις επιχειρηματικά δήλωσε συμμετοχή στον 13ο
online κύκλο επιτάχυνσης του ΟΚ!Τhess, έως τις 28 Νοεμβρίου 2021.

Για την εξασφάλιση της προστασίας των ωφελούμενων και τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στο πρόγραμμα, ο 13ος κύκλος επιτάχυνσης του OK!Thess θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά διαδικτυακά, με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Οι δράσεις του προγράμματος του ΟΚ!Τhess θα πραγματοποιηθούν μέσω virtual masterclasses και online συναντήσεων με τους coaches, διασφαλίζοντας την πλήρη υποστήριξη των ομάδων. Όλες οι διαδικασίες για την ένταξη στον 13ο κύκλο επιτάχυνσης, από την πρώτη αξιολόγηση μέχρι τη συμμετοχή στο Bootcamp και την τελική αξιολόγηση για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα, θα γίνουν αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.


Τι είναι το πρόγραμμα επιτάχυνσης;

Το πρόγραμμα επιτάχυνσης του ΟΚ!Τhess απευθύνεται σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες οι οποίες βρίσκονται σε αρχικό στάδιο διερεύνησης ή ανάπτυξης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα υποστήριξης καινοτόμων επιχειρηματικών ομάδων διάρκειας 12 εβδομάδων που βοηθά τους συμμετέχοντες να ωριμάσουν την ιδέα τους σε σύντομο χρονικό διάστημα και να ανακαλύψουν ένα βιώσιμο και επεκτάσιμο επιχειρηματικό μοντέλο που θα τους επιτρέψει να αναπτυχθούν, ως νεοφυείς επιχειρήσεις, σε μεγάλες αγορές διεθνώς. Το πρόγραμμα επιτάχυνσης περιλαμβάνει εργαστήρια και masterclasses σε θεμελιώδη θέματα επιχειρηματικότητας και μεθοδολογίας επιχειρηματικής ανακάλυψης, εβδομαδιαίο coaching από έμπειρους ιδρυτές startup εταιρειών και mentoring από επιτυχημένους επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων με βάση τις ανάγκες κάθε ομάδας.

Από τις αρχές του 2017 μέχρι σήμερα το πρόγραμμα επιτάχυνσης του
OK!Thess έχει υποστηρίξει 122 καινοτόμες επιχειρηματικές προσπάθειες.


Το πρόγραμμα υλοποιείται από τον Δήμο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας (ΑΖΚ), τα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της πόλης (ΑΠΘ, ΠΑΜΑΚ, ΔΙΠΑΕ), τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων ΣΕΒΕ, το Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ), τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος (ΣΕΠΒΕ), το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας. Αποκλειστικός δωρητής του προγράμματος είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Σταθερό συνεργάτη για τις ανάγκες του προγράμματος αποτελεί το Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος (ΚΕΜΕΛ).


Χρονοδιάγραμμα
• 28/11/2021 (23:59): Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

• 2/12/2021: Ολοκλήρωση της Ά φάσης αξιολόγησης και πρόσκληση των αιτούντων που θα επιλεγούν στο Bootcamp

• 3/12/2021 - 10/12/2021: Διεξαγωγή του Bootcamp (online εργαστήρια διάρκειας 25 ωρών, υποχρεωτικής παρακολούθησης)

• 10/12/2021: Παρουσιάσεις των ομάδων που ολοκλήρωσαν το Bootcamp στην επιτροπή αξιολόγησης (Pitching Event)

• 10/12/2021: Ανακοίνωση των ομάδων που θα γίνουν δεκτές στο πλήρες τετράμηνο πρόγραμμα του 13ου κύκλου επιτάχυνσης.


Για την καλύτερη προετοιμασία των ομάδων πριν από την υποβολή της αίτησης τους, οι
coaches του OK!Thess θα είναι διαθέσιμοι για online συναντήσεις στις 16, 17, 23 και 24 Νοεμβρίου, κατόπιν ραντεβού μέσω email στο mail@okthess, για να συζητήσουν με τους ενδιαφερόμενους για την επιχειρηματική τους ιδέα και το πρόγραμμα επιτάχυνσης.



Περισσότερες πληροφορίες:
 https://okthess.gr/el/apply/


Χρήσιμοι σύνδεσμοι

Δήλωσε Συμμετοχή: https://okthess.gr/el/apply/

Ενημέρωση για το OK!Thess: https://okthess.gr/el/

Ραντεβού για Office Hours: mail@okthess.gr

Facebook Page: https://www.facebook.com/OKThess/

Instagram: https://www.instagram.com/okthess/
Twitter: https://twitter.com/okthess
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ok-thess
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UChRCAZTYlrofpj4rGtaNr0Q

 

 

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!