Διαμαρτυρία για τη συγχώνευση τμημάτων του Δημοτικού σχολείου Λουτρών Αιδηψού


Από: Γονείς Γ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Λουτρών Αιδηψού 

Προς Γραφείο Υπουργού Παιδείας και Υφυπουργού

Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκίδας 

Γραφείο Περιφέρειας, Υπόψιν Κα Μπενιάτα 

Δήμαρχο Ιστιαία Αιδηψού, Κο Ι. Κοντζιά 

Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας , Κο Φ. Σπανό, 

Εντεταλμένο σύμβουλο σε θέματα covid, Ko Τοούλια Εμείς οι γονείς των μαθητών/τριών της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Λουτρών Αιδηψού , απευθυνόμαστε σε εσάς με σκοπό να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας για την απόφαση της συγχώνευσης των τμημάτων της Γ΄τάξης σε ένα. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί αυτή η απόφαση να εφαρμοστεί: 

1. Η έναρξη της σχολικής χρονιάς βρήκε το σχολείο μας πλήρως στελεχωμένο από πλευράς εκπαιδευτικών και υλικοτεχνικής υποδομής, στις 23 Νοεμβρίου καλούμαστε να υποστούμε ανακατανομή των μαθητών των τμημάτων της Γ΄Τάξης και μάλιστα με αύξηση αριθμού παιδιών στα 25. 

2. Επιπλέον θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο εν μέσω της πανδημίας να συγκεντρώνονται 25 παιδιά σε μία σχολική αίθουσα, πράγμα το οποίο θέτει σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών και εκπαιδευτικών, αφού αυξάνεται η πιθανότητα μετάδοσης του ιού. 

3. Υπάρχει 1 παιδί με ιδιαιτερότητες και χρήζει ειδικής μεταχείρισης. Επομένως η συγχώνευση των δύο τμημάτων σε ένα θα ήταν καταστροφική τόσο για την εκπαίδευση αυτού του παιδιού με ιδιαιτερότητες, όσο και για τα υπόλοιπα παιδιά! 

4. Υπάρχουν παιδιά με ιατρικώς επιβεβαιωμένα προβλήματα υγείας που καθιστούν την παρουσία τους σε μια αίθουσα με τόσους πολλούς μαθητές, επικίνδυνη. Πόσο μάλλον στην περίοδο αυτή που διανύουμε που αυτές οι ομάδες θεωρούνται ευπαθείς. 

5. Αδιαμφισβήτητα με τη συγχώνευση υποβαθμίζεται σημαντικά η εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διδάξουν σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών, γεγονός που δυσχεραίνει το έργο τους. Η προσοχή των μαθητών διασπάται ευκολότερα από το στόχο του μαθήματος, με αποτέλεσμα να επικρατεί χάος στις σχολικές αίθουσες ενώ επηρεάζεται και αρνητικά η ψυχολογία τους λόγω της αλλαγής περιβάλλοντος δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους. 

6. Έπειτα από δύο ακαδημαϊκά έτη, που εξαιτίας της πανδημίας, τα παιδιά μας στερήθηκαν τη δυνατότητα της δια ζώσης εκπαίδευσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο στην ακαδημαϊκή τους κατάρτιση όσο και την ψυχική τους ενδυνάμωση.. 

7. Με τη λήψη αυτής της απόφασης επέρχεται αναστάτωση στους αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς, καθώς οι πρώτοι αναγκάζονται να μετακινούνται διαρκώς σε διαφορετικές σχολικές μονάδες. Για τους λόγους που προ ειπώθηκαν θεωρούμε πως αυτή η απόφαση εξυπηρετεί μονάχα τα συμφέροντα του Υπουργείου, δηλαδή την κάλυψη κενών χωρίς πρόσληψη εκπαιδευτικών, και όχι των μαθητών και εκπαιδευτικών, οι οποίοι οφείλουν να έχουν λόγο σε ζητήματα που τους επηρεάζουν άμεσα. 

8. Μετά την καταστροφική πυρκαγιά του Αυγούστου, η Βόρεια Εύβοια και οι κάτοικοί της βρίσκονται αντιμέτωποι με μια διαφορετική πραγματικότητα. 

Χαρακτηριστικά αυτής αποτελούν η απώλεια της πρώτης κατοικίας για εκατοντάδες οικογένειες, η συρρίκνωση έως και απώλεια εισοδήματος, η απώλεια θέσεων εργασίας, η διαφαινόμενη δημογραφική συρρίκνωση και φυσικά, η πρωτοφανής περιβαλλοντική υποβάθμιση. Οι ανωτέρω δυσχερείς συγκυρίες, έλαβαν ακόμα χειρότερη διάσταση έπειτα από τις πρόσφατες πλημμύρες που προκάλεσε η κακοκαιρία «Αθηνά» στις 10 Οκτωβρίου 2021, δύο μήνες από την καταστροφική πυρκαγιά, που διήρκεσε περισσότερες από δέκα ημέρες. 

Είναι εύλογα αντιληπτό, ότι μια τέτοια εξέλιξη θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο μια κοινωνία που ήδη αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα και θα ήταν τροχοπέδη στην εθνική προσπάθεια ανασυγκρότησής της. Υπό αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες, αποτελεί χρέος όλων μας να διασφαλίσουμε την ποιότητα και το επίπεδο της εκπαίδευσης τόσο για τους μαθητές της βόρειας Εύβοιας, όσο φυσικά και τους μαθητές όλης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. 

Δεν θα επιτρέψουμε στα παιδιά μας να πάνε στο σχολείο και να παρακολουθήσουν μάθημα όλα μαζί έπειτα από 2 χρόνια και 3 μήνες που κάνουν μάθημα το κάθε τμήμα με τους δικούς του ρυθμούς ώστε να χαθεί και αυτή η χρόνια . Και πάνω από όλα, από θέμα ασφαλείας σε εποχή πανδημίας που δεν μπορείς να πας πουθενά , τα παιδιά μας να αντιμετωπίζονται σαν τα πρόβατα στη στάνη. Πάντα η επαρχία τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού γιατί δεν υπάρχουν εκπαιδευτικόι. Έτσι λοιπόν σας καλούμε να επανεξετάσετε τις επιλογές σας και να επανεκτιμήσετε τις σοβαρότατες επιπτώσεις που μπορεί να έχει η συγχώνευση των τμημάτων. Ευελπιστώντας στη άμεση θετική σας απόκριση, βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για περαιτέρω συνεργασία. 

Με εκτίμηση

Οι γονείς της Γ’ Τάξης Δημοτικού Λουτρών Αιδηψού. 

Αναγνώστου Αθανάσιος Νούλα Βασιλική Αντωνίου Λεωνίδας Ντελμπεντέρη Δήμητρα Βασιλείου Ιωάννης Ντελμπεντέρη Σοφία Γεωργίου Δημήτρης Πάλλη Χαϊδω Γραμμάτικας Ιωάννης Παπαδόπουλος Γεώργιος Δημητράκης Γεώργιος Παπακοσμά Σταυρούλα Δημητρίου Παναγιώτης Παπατριανταφύλλου Κωνσταντίνα Δραπανιώτη Κατερίνα Ρηγόπουλος Αναστάσιος Δραπανιώτης Παναγιώτης Ρηγόπουλου Ευαγγελία Ζαχαρίου Μαρία Ρουμελιώτης Θοδωρής Κορδολέμη Ειρήνη Σουλιάδης Κωνσταντίνος Κούτσικα Μαρία Στεργίου Αθανασία Κωνσταντίνου Νίκη Τριανταφύλλου Θεοδώρα Λαγγουράνη Ελένη Τριάντη Ιωάννα Μάκας Κωνσταντίνος Χαλκιάς Ιωάννης Marinova Κατερίνα Χαλκιάς Γεώργιος Μακροπούλου Κατερίνα Χατζηγιάννης Στέφανος Μαυροζούμης Αντώνης Χράπαλος Δημήτρης Μορφούλη Ιωάννα Baculi Aferdita Μπούγας Κωνσταντίνος Baculi Dritan Μπουμπουγιάννης Ευστάθιος Klin Aneta Ernis Cocka Ilmir Celaj Ornilda Cocka



#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!