ΕΛΛΑΔΑ | 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2024
ABB: Nέο brand positioning και σλόγκαν ‘Engineered to Outrun’
Το νέο brand positioning και το σλόγκαν εκφράζουν όλα όσα θέλει η ABB να μείνουν χαραγμένα στους πελάτες της
Η ΑΒΒ παρουσιάζει νέο brand positioning δηλώνοντας πως «υποστηρίζει τις βιομηχανίες να διακρίνονται με οικονομία πόρων και ρύπων». Με τον τρόπο αυτό ενισχύει την επόμενη φάση στην ανάπτυξη της εταιρείας, που έπειτα από την επιτυχημένη περίοδο μετασχηματισμού της, ηγείται στον τομέα του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και του αυτοματισμού. Στη φράση αυτή εκφράζονται με σαφήνεια, όλα όσα θέλει η ABB να μείνουν χαραγμένα για εκείνη στο μυαλό των πελατών της.
Το νέο brand positioning αναπτύσσεται γύρω από τη λέξη «Outrun» και η σημασία του περιλαμβάνει δύο διαφορετικές πτυχές: Τη διατήρηση των συνεργατών της ABB σε σταθερά υψηλές επιδόσεις και ταυτόχρονα την παροχή βοήθειας εκ μέρους της εταιρείας ώστε οι συνεργάτες να λειτουργούν συνεχώς πιο παραγωγικά και αποδοτικά και να μπορούν να διακρίνονται. Η «οικονομία πόρων» αντιπροσωπεύει τον παγκοσμίως ηγετικό ρόλο της ΑΒΒ στον τομέα του αυτοματισμού, με στόχο την βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας κρίσιμων καθημερινών λειτουργιών κάθε βιομηχανίας. Η «οικονομία ρύπων» αντιπροσωπεύει την ηγετική θέση της εταιρείας στον τομέα του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, με στόχο να εξαφανιστεί ο άνθρακας από τις πιο βασικές βιομηχανίες του πλανήτη.
Το νέο σλόγκαν της ΑΒΒ ‘Engineered to Outrun’ και το νέο brand positioning ευθυγραμμίζονται με τον σκοπό ύπαρξης της ΑΒΒ, δηλαδή ένα μέλλον περισσότερο βιώσιμο και πιο αποδοτικό από άποψη σπατάλης πόρων ενώ η τεχνολογικά ηγετική θέση της εταιρείας στους τομείς του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και του αυτοματισμού σε συνδυασμό με το αποκεντρωμένο μοντέλο λειτουργίας της, συμβάλλουν στην υλοποίηση του σκοπού αυτού.
Η οπτική απεικόνιση της ΑΒΒ αναπροσαρμόζεται ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα το νέο brand positioning, ενώ η εταιρεία μέσω της νέας εταιρικής της ταυτότητας αναδεικνύεται περισσότερο. Ωστόσο, το εμβληματικό λογότυπο της ΑΒΒ παραμένει ίδιο.
Ο Morten Wierod, Chief Executive Officer της ABB, δήλωσε: «Είμαι περήφανος που εγκαινιάζουμε σήμερα το νέο μας brand positioning και το νέο μας σλόγκαν, καθώς μπαίνουμε σε μια νέα φάση για την ΑΒΒ, όπου οι αναπτυξιακές φιλοδοξίες μεγαλώνουν ενώ ο “τρόπος της ΑΒΒ” έχει εδραιωθεί σε ολόκληρο τον οργανισμό. Το brand positioning θα υποστηρίξει τις εμπορικές επιδόσεις αλλά και την προσέλκυση νέων ταλέντων. Συνοψίζει το ποιοι είμαστε και για ποιους λόγους θέλουμε να είμαστε γνωστοί στους πελάτες μας: Διατηρούμε τις υψηλές επιδόσεις τους, ενώ τους βοηθάμε να γίνουν πιο παραγωγικοί και πιο βιώσιμοι, ώστε να μπορούν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό είναι που αποκαλούμε στην ABB ‘Engineered to Outrun’».
Έρευνα που διεξήχθη στο πλαίσιο ανάπτυξης του νέου brand positioning, διαπίστωσε ότι η αγορά έχει σε πολύ υψηλή εκτίμηση την ΑΒΒ, επομένως η αύξηση της εξοικείωσης με το brand αποτελεί σημαντική εμπορική ευκαιρία. Το νέο positioning αναπτύχθηκε στο πνεύμα του αποκεντρωμένου μοντέλου λειτουργίας της ΑΒΒ, από μια διευρυμένη ομάδα στην οποία συμμετείχαν η ίδια η εταιρεία, επιχειρηματικοί τομείς και τμήματα αλλά και πελάτες.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο brand positioning της ABB μπορείτε να βρείτε εδώ: Engineered to Outrun — ABB Group.