Νικητής ο Φερστάπεν στο 23ο Grand Prix του Κατάρ που μεταδόθηκε ζωντανά στο ΑΝΤ1+

 

ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ

ΣΤΟ 23ο GRAND PRIX ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ

ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ ΖΩΝΤΑΝΑ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΝΤ1+ 


Το 23Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στο Κατάρ και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά την Κυριακή, 1η Δεκεμβρίου, από το ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr)  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε για 9η φορά ο Μαξ Φερστάπεν, ενώ στο βάθρο τον ακολούθησαν ο Σαρλ Λεκλέρκ στη 2η θέση και ο Όσκαρ Πιάστρι στην 3η θέση.

Η εκπομπή «Formula 1 Show» φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, μία αποκλειστική συνέντευξη του Όσκαρ Πιάστρι που αναφέρει τι πρέπει να αλλάξει η McLaren. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: https://www.antenna.gr/watch/1829280/o-oscar-piastri-ston-ant1-ant1-

ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 23ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΚΑΤΑΡ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 1η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Απρόβλεπτος και ανατρεπτικός ήταν ο αγώνας στη Λουσέιλ του Κατάρ, με μόλις 15 μονοθέσια να περνούν την καρό σημαία. Κάποιες ομάδες, όπως η Red Bull, η Aston Martin και η Sauber, εντυπωσίασαν ανεβαίνοντας ψηλότερα απ’ το αναμενόμενο, ενώ άλλες, όπως η Mercedes και η McLaren, απογοήτευσαν μένοντας χαμηλότερα από τη δυναμική τους. Στον κύριο αγώνα, σε αντίθεση με τον αγώνα Sprint όπου οι McLaren κυριάρχησαν, η Red Bull ανέτρεψε τα δεδομένα. Ο Φερστάπεν, με ιδανικό σετάρισμα, ανέκτησε το προβάδισμα ήδη από την πρώτη στροφή, παρά την ποινή μιας θέσης, και άντεξε την ασφυκτική πίεση του Νόρις. Στην εκκίνηση, ο Ράσελ, αν και πρώτος στο grid, έπεσε στην 3η θέση. Παράλληλα, η καραμπόλα των Χούλκενμπεργκ, Οκόν και Κολαπίντο έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Στην επανεκκίνηση, ο Πιάστρι κατάφερε να προσπεράσει τον Λεκλέρκ και ανέβηκε 4ος, ενώ πιο πίσω ο Χάμιλτον διαμαρτυρόταν για την απόδοση της Mercedes. 



Όλοι οι οδηγοί, εκτός του Χούλκενμπεργκ, εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Ο πρώτος που μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών ήταν ο Ράσελ στον 23ο γύρο, αλλά καθυστέρησε λόγω προβλήματος στον πίσω τροχό, χάνοντας πολλές θέσεις και πέφτοντας πίσω από τον Αλόνσο. Ο Βρετανός δυσκολεύτηκε να περάσει τον Ισπανό, γεγονός που καθόρισε την εξέλιξη του αγώνα του. Οι υπόλοιποι οδηγοί δεν ακολούθησαν το παράδειγμα του Ράσελ, παρά μόνο 11 γύρους αργότερα, όταν μπήκε στα πιτ ο Πιάστρι. Ωστόσο, ο Αυστραλός στάθηκε άτυχος, καθώς αμέσως μετά εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αιτία ήταν ο καθρέπτης του Άλμπον, ο οποίος αποκολλήθηκε, τον πάτησε ο Μπότας και γέμισε συντρίμμια την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Τα συντρίμμια προκάλεσαν κλαταρίσματα στα ελαστικά του Σάινθ και του Χάμιλτον, που έχασαν πολύτιμο έδαφος. Οι υπόλοιποι οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας για αλλαγή ελαστικών, κάτι που έφερε τον Λεκλέρκ ξανά στην 3η θέση, μπροστά από τον Πιάστρι. Εν τω μεταξύ, ο Νόρις αγνόησε την κίτρινη σημαία και δέχθηκε ποινή "stop and go" 10 δευτερολέπτων, που τον έριξε εκτός δεκάδας. Παρόλα αυτά, πάλεψε και κατάφερε να τερματίσει 10ος, κερδίζοντας και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Ο Νόρις, στην επανεκκίνηση του αγώνα, επιχείρησε δύο φορές να περάσει τον Φερστάπεν, χωρίς επιτυχία. Ήταν φανερό ότι ο Ολλανδός είχε το ψυχολογικό πλεονέκτημα έναντι του Βρετανού. Στους τελευταίους γύρους, ο Σάινθ έκανε επίμονη προσπάθεια να προσπεράσει τον Γκασλί, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Η μάχη τους για την 5η θέση, που απέφερε 10 πολύτιμους βαθμούς, ήταν κρίσιμη για την Alpine, η οποία αύξησε τη διαφορά της στους 5 βαθμούς από τη Haas στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον Φερστάπεν να πανηγυρίζει μια θριαμβευτική νίκη, ενώ η McLaren διατήρησε προβάδισμα 21 βαθμών έναντι της Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Με 44 βαθμούς να απομένουν στον τελευταίο αγώνα, την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι, η McLaren χρειάζεται απλώς να τερματίσει πίσω από τις Ferrari, ακόμα κι αν οι «κόκκινοι» πετύχουν το απόλυτο 1-2, εξασφαλίζοντας έτσι την πρωτιά της στο πρωτάθλημα.









#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!